Svangerskapsdiabetes

2keiserinner, 1 kommende keiser

Andre møte med forumet
Hei alle sammen. Var til jordmor idag, fikk påvist sukker i urinen. Skal ta glukosebelastning etter helga i tilfelle jeg ligger an til å ha svangerskapsdiabetes. Men om jeg nå skulle ha d, hvilken mat skal jeg spise? Har forstått d slik at d går mot lavkarbo. Skal vel spise mest mulig rent kjøtt og grønnsaker... eller hva sier dere?

Kjipt. Håper du slipper unna. Hos meg fungerer omtrent ikke kornprodukter i det hele tatt. Så holder mot moderat lavkarbo. Kan spise visse type knekkebrød med mye frø og slikt i. Men med høyt innhold av fiber og protein. Kan spise to skiver med loff og masse masser reker og avokado. Men ellers er det regelmessig måltid med mindre mat men hyppigere enn før. Mer aktivitet.
Mye magre kjøttprodukter og salater. Bruker cottage chess og slikt også. Bær med gresk vanilje yoghurt/fløte/zero vaniljesaus funker bra her.

Kort oppsummert: Kutte drastisk ned på sukker, øke aktivitetsnivået betraktelig. Rent kjøtt og grønnsaker er gode stikkord, ja :happy119

Aktivitet blir dessverre veeeldig redusert med fryktelig bekkenløsning. Har nok med å gå korte trilleturer med datteren for å få henne til å sove...
Medlem på treningssenter? I såfall er elipsemaskinen gull gå på med bekkenløsning

Aktivitet blir dessverre veeeldig redusert med fryktelig bekkenløsning. Har nok med å gå korte trilleturer med datteren for å få henne til å sove...
Men alt hjelper på:happy: Gå korte turer med datteren din og rydd og hold deg i aktivitet i huset. Det hjelper også på her. Sitte stille er det værste i alle fall.

Back
Topp