Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som har fått svangerskapsdiabetes? Jeg har fått det og starter i dag opp med insulin.. Å prøve å regulere med kosten gikk ikke som jeg håpet. Håper bare diabetesen forsvinner etter fødsel.
Ja har det, foreløpig bare kostregulert. Ser ut som det funker bra. Men ungen er litt større enn gjennomsnittet daNoen her som har fått svangerskapsdiabetes? Jeg har fått det og starter i dag opp med insulin.. Å prøve å regulere med kosten gikk ikke som jeg håpet. Håper bare diabetesen forsvinner etter fødsel.
Jeg skal på glukosebelastning i morgen tidlig, etter positivt utslag på urinprøve i dag. Så det kan hende jeg holder på å utvikle det. Blir spennende å se!
Her er baby også større enn gjennomsnittet.. Spent på hvor stor hun blir. Så bra at det går fint å regulere med kosten. Her merker jeg stor forskjell på målingene etter en dose med insulin midt på dagen i dagJa har det, foreløpig bare kostregulert. Ser ut som det funker bra. Men ungen er litt større enn gjennomsnittet da
Var ikke klar over at det stabiliserer seg i uke 36-37. Jeg er i uke 31 da, så har litt flere uker igjen. Merker stor forskjell på bs målingene etter første dose med insulin midt på dagen i dagJa, jeg har hatt det siden uke 18, er nå i 34. Har vært kostholdsregulert hele veien, og på kontroll denne uken sa dialegen at han var godt fornøyd med målingene mine til tross for noen topper rundt 8-9. Han mente at jeg sannsynligvis slipper insulin siden bs pleier å stabilisere seg i uke 36-37, og til og med kan gå ned. Krysser fingrene for det!
Ja, det var det legen sa. Han er visst anerkjent og flink sier de på fødeklinikken, så håper inderlig han har rettVar ikke klar over at det stabiliserer seg i uke 36-37. Jeg er i uke 31 da, så har litt flere uker igjen. Merker stor forskjell på bs målingene etter første dose med insulin midt på dagen i dag