Svangerskapsdiabetes

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hvordan var det f.o.m. uke 34 og utover, synes jeg ligger lavt mellom måltidene, men høyere etter mat! Orker ikke tanken på insulin liksom....

Lavt er mellom 3,7 - 4,8 og høyt er 7,2 - 7,8 ....

Virker som OK verdier, alle har jo høyere etter mat. Holder du deg under 9 slipper du insulin.

Verdiene er helt ok, sålenge du ikke er påvirket? Man har forskjellige grenser for hva som er lavt og høyt..:) kjenn heller etter hvordan kroppen din er påvirket ift disse verdiene, det er igrunn det som er viktig :)

Jeg kjenner ingen forskjell :) Tusen takk for svar, jeg har ikke fått så god info om hva som er greit eller ikke :)

Så bra! Da kan du nok ta det helt med ro :) Jeg har også "lavt" fastende blodsukker, på rundt 4, men for meg går det helt fint, og da blir det ikke gjort noe med :)

Så bra! Da kan du nok ta det helt med ro :) Jeg har også "lavt" fastende blodsukker, på rundt 4, men for meg går det helt fint, og da blir det ikke gjort noe med :)
Du er en knupp ;)

4 er vel ikke lavt?? Er vel ganske normalt det??? Selvsagt forskjellig når folk reagerer med føling men di fleste tåler ned mot 4...??

4 er vel ikke lavt?? Er vel ganske normalt det??? Selvsagt forskjellig når folk reagerer med føling men di fleste tåler ned mot 4...??

Det er ikke føling nei;) da må man lengre ned gitt! Men hoppet fra 4 - 7 etter to timer som var saken her ;)

Var derfor jeg skrev "lavt", fordi HI refererte til lignende verdi som lavt. Det er det laveste på referanseverdiene, men alikevell er det individuelt hva man reagerer på..

Back
Topp