~Piamia~
Glad i forumet
Var hos legen å tok glukosebelastning i dag pga sukker i urinen for et par dager siden...i går hadde jeg ikke det fastende å fine verdier så var egentlig avslappa til å ta testen.. mn siden søsteten min fikk type 1 under sv.sk så ville de at jeg skulle ta det selv om jeg gar termin i morgen.
Så.. resultata blei idag 4,3 fastende som er bra.. mens det var 14,3!!!! Etter 2t...
Uff, sykehuset mente d ikke var noe stress så nærme termin, mn må ta ny test på 6 ukers kontrollen for å se om det utvikler seg videre litt deppa nå, å jeg som er så glad i søtt..buhu.. føler jeg ikke kan spise noe ting lengre... alt blir tungvint......:/ kom ut bebis!!
Andre her som har dette?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så.. resultata blei idag 4,3 fastende som er bra.. mens det var 14,3!!!! Etter 2t...
Uff, sykehuset mente d ikke var noe stress så nærme termin, mn må ta ny test på 6 ukers kontrollen for å se om det utvikler seg videre litt deppa nå, å jeg som er så glad i søtt..buhu.. føler jeg ikke kan spise noe ting lengre... alt blir tungvint......:/ kom ut bebis!!
Andre her som har dette?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app