Svangerskapsdagbok

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Da jeg var gravid i 2016 fikk jeg sånn svangerskapsdagbok fra jordmor. Det savner jeg nå. Noen som vet om noen fine å få kjøpt?:) helst med god plass til å skrive selv.
 
Da jeg var gravid i 2016 fikk jeg sånn svangerskapsdagbok fra jordmor. Det savner jeg nå. Noen som vet om noen fine å få kjøpt?:) helst med god plass til å skrive selv.
Litt usikker på hvilken type du mener? Men sånn som Gravidjournalen? :happy:
 
Litt usikker på hvilken type du mener? Men sånn som Gravidjournalen? :happy:

Sist fikk jeg en gratis fra jordmor. Tror den var fra babyverden faktisk. Men finnes jo mange andre fine også. Men de er dyre, pluss at jeg syns de ofte har liten plass til å skrive i. Er ikke alle faktaopplysningene jeg syns er gøy å se tilbake på om flere år liksom. Er jo hvordan dagene var osv som er fint å ha skrevet ned ❤️
 
Sist fikk jeg en gratis fra jordmor. Tror den var fra babyverden faktisk. Men finnes jo mange andre fine også. Men de er dyre, pluss at jeg syns de ofte har liten plass til å skrive i. Er ikke alle faktaopplysningene jeg syns er gøy å se tilbake på om flere år liksom. Er jo hvordan dagene var osv som er fint å ha skrevet ned ❤️
Fant faktisk bilde av den jeg hadde langt tilbake i kamerarullen :p
Åh, skjønner :happy: fikk aldri noe sånt av mi jordmor, dårlig at det ikke er likt :p føles litt rart å skrive i en sånn denne gangen og ikke forrige, litt urettferdig :hilarious:
 
Åh, skjønner :happy: fikk aldri noe sånt av mi jordmor, dårlig at det ikke er likt :p føles litt rart å skrive i en sånn denne gangen og ikke forrige, litt urettferdig :hilarious:

Ja det burde vært likt..
Hahaha ja vet, jeg tenker også det :hilarious:
 
Jeg har bestilt Gravidjournalen fra Adlibris. Står i beskrivelsen at det er mye plass til å skrive, samt til bilder, så blir spennende å se. Kostet ikke all verdens heller :)
 
Jeg har bestilt Gravidjournalen fra Adlibris. Står i beskrivelsen at det er mye plass til å skrive, samt til bilder, så blir spennende å se. Kostet ikke all verdens heller :)

Kan du ikke ta noen bilder av den inni når du får den? Kanskje jeg overfører det jeg har skrevet inn i en sånn :angelic:
 
Mulig jeg har en liggende som du kan få. Hvor hører du til i landet?
 
Den du har bilde av. Årstallet er ikke 19/20 da.. men den er ellers lik.
Har dem ikke den på helsestasjonen lengre?
 
Fant faktisk bilde av den jeg hadde langt tilbake i kamerarullen :p
Regner med Den fortsatt kan bestilles gratis fra Sandvik om du ikke fikk den denne gangen. Har hvertfall kunnet det de andre gangene jeg har gått gravid:happy:

jeg holder på med art journaling, så jeg lager min egen variant:happy:
 
Regner med Den fortsatt kan bestilles gratis fra Sandvik om du ikke fikk den denne gangen. Har hvertfall kunnet det de andre gangene jeg har gått gravid:happy:

jeg holder på med art journaling, så jeg lager min egen variant:happy:

Takk for tips! Skal sjekke det ut :D
 
Den du har bilde av. Årstallet er ikke 19/20 da.. men den er ellers lik.
Har dem ikke den på helsestasjonen lengre?

Ah, okei. Tenker jeg skal ha for 19/20, men ellers takk ❤️ jeg tenkte egentlig ikke på det før etter jeg hadde vært hos jordmor :p men regner med at de ikke hadde den der siden jeg ikke fikk den. Fikk mye annet :p
 
Regner med Den fortsatt kan bestilles gratis fra Sandvik om du ikke fikk den denne gangen. Har hvertfall kunnet det de andre gangene jeg har gått gravid:happy:

jeg holder på med art journaling, så jeg lager min egen variant:happy:

Googlet litt og fant en annen tråd om dette fra februar 2019, og der er det en som sier at de slutta å produsere den i 2017 :(
 
Jeg kjøpte gravidjournalen, men har ikke begynt å fylle ut enda. Men hvis dere skal kjøpe den så anbefaler jeg "klikk og hent" på norli. Da sparer dere 90kr!
 
Back
Topp