Svangerskapsdagbok

Sia

Forelsket i forumet
Er det flere som skriver dagbok her?[emoji4] Jeg har en liten dagbok som jeg skriver litt i. Skrev ned symptomer før testing, dato jeg fikk positiv test, litt om hva jeg føler osv. Er nok skikkelig koselig å se tilbake på senere, for en glemmer fort også.
Har tenkt litt på å kjøpe denne IMG_2725.jpg

Men jeg tør ikke det før ting er litt mer sikkert enda. Foreløpig skriver jeg kun i den lille jeg har, også skal jeg føre det inn når jeg har kjøpt den[emoji4]

Noen som har skrevet i liknende type bok før? Har du en annen å anbefale kanskje?[emoji4]

Jeg skrev i en liten bok forje svangerskap. Og det er så kjekt å se tilbake på nå! Så skal være flink å skrive denne gangen også [emoji5]️

• Liker
Reactions: Sia
Jeg har denne
"Gravid. En utfyllingsbok om de ni magiske månedene". Jeg begynte å fylle ut i den sist, men kom bare til uke 9, så jeg tenker å forsette i den når jeg kommer til uke 10. Burde visst da ha gjort som deg, notert ned og ført inn etterpå...

• Liker
Reactions: Sia
Jeg har denne
"Gravid. En utfyllingsbok om de ni magiske månedene". Jeg begynte å fylle ut i den sist, men kom bare til uke 9, så jeg tenker å forsette i den når jeg kommer til uke 10. Burde visst da ha gjort som deg, notert ned og ført inn etterpå...

Ok takk for tips[emoji4][emoji1360] Jaja men da starter du bare med å skrive i den fra uke 10[emoji2]

Jeg har kjøpt boken du har lagt ved bilde til, den er helt nydelig :D

Skrev hver uke i første graviditet, og synes det er så stas å lese tilbake :D

Back
Topp