Svangerskapsdagbok

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som tenker å skrive dagbok fra svangerskapet? Hvilken kommer dere til å bruke i så fall? :)

Jeg har sett litt på den fra Schibsted, noen som har erfaringer med den? :)
 
Jeg vil så legg gjerne ut linker om dere kommer over noen fine :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
De var kjempe fine :) gleder meg til å starte shopping


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jaa :) Det blir veldig koselig! :)
 
Får man kjøpt den boka på bokhandelen tro?


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, det var det jeg også mente :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Men har bare sett den rosa og den blå :) Jeg kunne tenkt neg den gule da vi ikke skal vite kjønn :p Eller vente med å kjøpe til etter fødsel :)
 
Tar til takke med den jeg får av jordmor og min egen dagbok både her og i papirformat :)
 
Tar til takke med den jeg får av jordmor og min egen dagbok både her og i papirformat :)
Den er helt grei å bruke den og altså? :) Tror jeg må se og vurdere litt :) Er jo ikke vitsen å kjøpe noe man egentlig ikke har bruk for eller kan få gratis :p
 
Jeg har svangerskaps dagbok som jeg sitter å skriver i nå faktisk:) veldig fin:)

♡ desember 2014 ♡
 
Ja den er kjempe fin:)

♡ desember 2014 ♡
 
Ja den er kjempe fin:)

♡ desember 2014 ♡
Da tror jeg det blir den! :D Er det lurt å kjøpe med en gang å få med alt, eller er det tidsnok å kjøpe den rundt uke 12? :)
 
Jeg har kjøpt denne:)


♡ desember 2014 ♡
Den har jeg til de 2 siste. Mrn trur ikke jeg har skrevet noe til han siste :rolleyes: kanskje jeg kan bruke den denne gang :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Da tror jeg det blir den! :D Er det lurt å kjøpe med en gang å få med alt, eller er det tidsnok å kjøpe den rundt uke 12? :)

Jeg ville kjøpt den så fort du kan. Er jo egentlig fra uke 1 liksom. Men om du ikke kjøper den før i uke 12 kan du jo skrive ned litt stikkord nå fra de forskjellige første ukene så du kan fylle inn:)

♡ desember 2014 ♡
 
De er kjempe fine, og hvis din lokale bokhandler ikke har, så kan de bestille den og ha den innen 2-4 dager:) Veldig populær i min butikk:) Altså de fra Schibsted;-)


Mamma til 2 firbeinte allerede;-)
 
Back
Topp