Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hvertfall sett "da jeg var liten" i mange bokhandlerFår man kjøpt den boka på bokhandelen tro?
Desember 2014
Taster på appen
Ja, det var det jeg også menteHar hvertfall sett "da jeg var liten" i mange bokhandler
Men har bare sett den rosa og den blå Jeg kunne tenkt neg den gule da vi ikke skal vite kjønn Eller vente med å kjøpe til etter fødselJa, det var det jeg også mente
Desember 2014
Taster på appen
Den er helt grei å bruke den og altså? Tror jeg må se og vurdere litt Er jo ikke vitsen å kjøpe noe man egentlig ikke har bruk for eller kan få gratisTar til takke med den jeg får av jordmor og min egen dagbok både her og i papirformat
Har du laget en selv eller har du kjøpt en?Jeg har svangerskaps dagbok som jeg sitter å skriver i nå faktisk veldig fin
♡ desember 2014 ♡
Har du laget en selv eller har du kjøpt en?
Er den jeg tror jeg har lyst på Den ser så fin utJeg har kjøpt denne
♡ desember 2014 ♡
Da tror jeg det blir den! Er det lurt å kjøpe med en gang å få med alt, eller er det tidsnok å kjøpe den rundt uke 12?Ja den er kjempe fin
♡ desember 2014 ♡
Den har jeg til de 2 siste. Mrn trur ikke jeg har skrevet noe til han siste kanskje jeg kan bruke den denne gangJeg har kjøpt denne
♡ desember 2014 ♡
Da tror jeg det blir den! Er det lurt å kjøpe med en gang å få med alt, eller er det tidsnok å kjøpe den rundt uke 12?