Svangerskapsdagbok

Mozzarella

Elsker forumet
Jeg var jo å kjøpte boka "Da jeg var liten", så sitter jeg her og googler litt å kommer over denne boka. Samme type som den jeg fant, bare til selve svangerskapet. Hørtes litt kos ut. Har venner som anbefaler meg å skrive en, de gjorde ikke det å angret. Noen som har erfaring eller eventuelt skal skrive en? :)

Jeg har ikke skrevet noen dagbok, men har laget en fotobok fra Japan foto (med så mange sider man får lovt til å ha i bøkene der) med bilder og tekst fra positiv test til mini var 4 mnd. Har magebilder annenhver uke fra uke 12, UL bilder, skrevet litt om UL og tanker rundt positiv test. Bilder av oppussing av barnerom, bilder av innkjøpene, bilder av tiden før og alle forberedelsen. Har også skrevet hele historien fra fødselen og litt fra tiden. Er ikke så glad i å bare skrive, så en fotobok med begge deler var den perfekte løsningen for meg:) Nå er det bare å klare å laget like detaljert album til andremann:)

Jeg har den boka du har bilde av. Kjempe fin bok med masse plass til å skrive.. Også mye bra informasjon og råd :)

Jeg postet en tråd om dette for en ukes tid siden,om at jeg har kjøpt denne selv. Hørt den er veldig fin. Gleder meg til å få den!:)

Åi, se der ja! :D 

Da skal jeg innom en bokhandel å kjøpe den i morgen. Jeg får vente til første ul er ferdig før jeg fyller ut litt i den, gleder meg!

Back
Topp