Svangerskapsdagbok - skriver du notater?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har du skrevet ned opplevelser du vil huske under svangerskapet? Milepæler og minneverdige øyeblikk som du vil kunne fortelle til barnet når det har blitt større? Tar du vare på ultralydbilder og andre bilder, og samler du dette i en bok som er forbeholdt svangerskapet? :)

Ja! [emoji3]
Foreløpig kladder jeg i boka fra babyverden. Men har bestilt en svangerskapsdagbok hvor jeg skal skrive inn litt penere og lime inn ultralydbilder. Tar også bilder av magen hver uke som jeg tenker å lime inn.

Ja, håper hun koser seg med den når det er hennes tur. Men også at hun får se bilder av oss, og lese hvordan vi har det når vi venter på henne.

Jepp, jeg skriver ned. Men det er såpass mange ulekre detaljer og så mye om sex-livets utvikling, at det nok blir en dagbok for min egen hukommelse, ikke barnets. :thumright

Jepp, jeg skriver ned. Men det er såpass mange ulekre detaljer og så mye om sex-livets utvikling, at det nok blir en dagbok for min egen hukommelse, ikke barnets. :thumright

Haha! [emoji23] Greit å skåne dem for sånt [emoji6]

Jeg skriver i en utfyllingsbok samt skriver ned hvordan formen er, hvordan jeg har det o.l på en app. I utfyllingsboken har jeg limt inn noen magebilder, bilder av de første testene og noen UL-bilder. Ingen av delene er beregnet på at barnet skal få lese, det er mer et minne til meg/mannen.

Jeg lager ingenting for ungen, men legger inn medisinske ting i en app på telefonen (OvuView) som jeg har brukt siden vi begynte å prøve (over 2,5 år siden).

Ja, jeg gjør meg noen notater fra uke til uke. Det har jeg gjort med alle tre [emoji173]️[emoji170][emoji173]️

Back
Topp