Svangerskapsbukse

Jeg er 9+4 og har ikke fått mage, men er tidvis oppblåst :rolleyes:
Da er det mere behagelig med gravid bukse eller en annen bukse som er løs rundt magen:cool:

Jeg synes det er så innmari ubehagelig med bukselinningen når jeg sitter, at jeg har sluttet med vanlige bukser allerede. Er bare 6 uker, så det er absolutt ikke magestørrelsen som er problemet. Nå går jeg bare i gravidbukser og kjoler.

Jeg har det sånn med bukser heeelt fra starten av, også i forrige svangerskap. De siste dagene før jeg oppdaget at jeg var gravid nå så hadde jeg faktisk kneppet opp buksene mens jeg satt på jobb fordi de var så ubehagelige. Fikk en liten aha-opplevelse da jeg oppdaget at jeg var gravid!:hilarious:

Ja jeg fikk meg noen aha opplevelser når jeg testa positivt jeg også. Og til og med Mannen min som ikke får med seg noen ting hadde våre innom tanken om at jeg mulig var gravid. Men si noe til meg neeeeida :hilarious:

9+0 og synes bukse er alt for trange!! Har bare stramme skinnyjeans og det er skikkelig ubehagelig! Ser veldig gravid ut etter jeg har spist:/

7+0 og gravidbukse. Men jeg kjenner godt til livmoren sa. Jeg er bekymret for at det er 2 inni der.. Hehe. Kjenner den når jeg ligger på magen og. At det er "noe" der.. Jiiz!

Bruker ikke buksene mine lengre (7+3), og håper jeg får en ..... bare EN dag der jeg ikke spyr, sånn at jeg kan få dratt på shopping :wacky:

Back
Topp