svangerskapsboken

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
http://www.nkiforlaget.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d8279&plid=8279




her har jeg bestilt boken og den kom i postkassa i løpa av bare noen få dager:) har prøvd på babyverden men det gikk ikke og har prøvd andre plaser men har ikke fått noe. så hvis noen vil ha den boka der så jeg ambefaler sterkt den siden der:)
 
jeg fikk en andreledes bok hos legen, men likte ikke den, vet ikke hvorfor, jeg liker mye bedre den svangerskapsbok fra Sandvik:):)
 
jeg fikk en andreledes bok hos legen (graviditet, fødsel og den nye familien). jeg likte ikke den så godt vet ikke hvorfor[8|] jeg synes den fra sandvik er mye mer 'gøy'[:D]
 
oops:) bv klikka litt:) lagt inn to nesten like komentarer:D 
 
ORIGINAL: det er bare meg

http://www.nkiforlaget.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d8279&plid=8279




her har jeg bestilt boken og den kom i postkassa i løpa av bare noen få dager:) har prøvd på babyverden men det gikk ikke og har prøvd andre plaser men har ikke fått noe. så hvis noen vil ha den boka der så jeg ambefaler sterkt den siden der:)


Takk:)

Jeg skulle bestille den på det stedet sist, men nettet klikka så har gkemt det. Men nå har jeg betislt den:)

hvor langt tid tok det før du fikk den?
 
ORIGINAL: det er bare meg

jeg fikk en andreledes bok hos legen (graviditet, fødsel og den nye familien). jeg likte ikke den så godt vet ikke hvorfor[8|] jeg synes den fra sandvik er mye mer 'gøy'[:D]


Var denne boken jeg også fikk til legen, men vet heller ikke hvorfor den ikke falt i smak. Håper jeg også blir mer fornøyd med denne :)
 
jeg tror det tok 3 eller 4 dager til den boka var i postkasa mi:) så det gikk veldig fort synes jeg:) er veldig fornøyd med den svangerskapsboken 2009-2010 fordi det er mere plas å skrive i og gøy å lese:)
 
bare hyggelig:) glad at jeg kunne hjelpe:)
 
ORIGINAL: det er bare meg

jeg tror det tok 3 eller 4 dager til den boka var i postkasa mi:) så det gikk veldig fort synes jeg:) er veldig fornøyd med den svangerskapsboken 2009-2010 fordi det er mere plas å skrive i og gøy å lese:)


Jeg vet, den ser kjempe flott ut:) Så litt i venninnen min sin, det virket kjempe fin. Jeg fikk en eller annen bok av legen min fra 2008, men det ståt det ikke så mye om syntes jeg.. Mest om fødsel og etter fødsel, veldig lite om svangerskapet.

Huff kjedelig å sitte å skrive tilbake i tid:( 9 uker, jaja jeg husker vel det meste[:)] hehe
 
hihihi ja jeg satt i dag og skrev får alle de 9 uker som har gått i dag:) var litt gøy å tenke hvor fort tiden flyr:) 
 
Jeg fikk to forskjellige hos jordmor når jeg var der på tirsdag.
Den ene tror jeg er den samme som du har lagt link til (får ikke opp bilde på linken din), og den er jeg kjempe fornøyd med [:D]
 
er den på en siden står 'til mor' og på den andre siden 'til far'? 
 
ORIGINAL: det er bare meg

er den på en siden står 'til mor' og på den andre siden 'til far'? 

Jepp det er den jeg har[:)]
 
:):) fin bok:) jeg liker veldig godt at det er sååå mye til faren ikke som i den andre bok som jeg fikk av legen. nå har han litt lesestoff han og[:D]
 
ORIGINAL: det er bare meg

:):) fin bok:) jeg liker veldig godt at det er sååå mye til faren ikke som i den andre bok som jeg fikk av legen. nå har han litt lesestoff han og[:D]

 
Ja ikke sant[:)] 
Gubben hadde lest litt i den forstod jeg, men det blir mest meg som følger med fra uke til uke. Gøy å se de UL bildene i boka [:D]
 
hihihi jeg og jeg åpner den boka i allfall 10 ganger om dagen[:D][:D] ja gleder meg masse til jeg kan lime inn mitt eget ul bilde[:D][:D][:D] min kjære har ikke lest enda, men skal prøve å gi han den i dag og ser om han gidder å se:D
 
jepp:):) den som jeg har bestilt på nettet:)
 
ORIGINAL: det er bare meg

hihihi jeg og jeg åpner den boka i allfall 10 ganger om dagen[:D][:D] ja gleder meg masse til jeg kan lime inn mitt eget ul bilde[:D][:D][:D] min kjære har ikke lest enda, men skal prøve å gi han den i dag og ser om han gidder å se:D

Legg den lett tilgjengelig for han, så kommer han nok til å smugtitte en gang du kanskje ikke er hjemme[:)]
Dette er jo tredje svangerskapet her, så gubben vet jo hva det går i, men alikevel syns han det er kjekt å lese om.
 
Jeg fikk svangerskaps boken idag:D 
 
Back
Topp