Svangerskapsboken

Realisten

Elsker forumet
Jeg fikk tips om svangerskapsboken fra Sandviks i en tråd her tidligere, og folk håpet den var for 2018 selv om det stod 2016/2017 på siden. Kan bare si ifra at det dessverre ikke var 2018 versjonen som kom, men gjør forsåvidt ikke så mye for min del hvertfall. I tillegg lå fakturaen sånn halvveis synlig nederst, så det stod "svangerskapsboken" på selve forsendelsen. Heldigvis fikk mannen tatt den inn før ungene gjorde det :joyful:

Fikk den jeg og. Tviler på der er så veldig stor forskjell på ting i boken.

Har tidligere pleid å være forskjell på litt sånne tilbud og rabatter og kuponger inni boka fra år til år. Jeg har fått min jeg og, men ikke vært i form til å se i den enda. Litt kjedelig at de ikke lager nye lenger.

Har tidligere pleid å være forskjell på litt sånne tilbud og rabatter og kuponger inni boka fra år til år. Jeg har fått min jeg og, men ikke vært i form til å se i den enda. Litt kjedelig at de ikke lager nye lenger.
Åh ja det er det selvsagt. Har ikke fått sett mye jeg heller da jentungen er her. Vil ikke at hun skal vite noe så har gjemt den så lenge

Ja, men den funker greit hvertfall :) Må vente til stebarna ikke er her, så kan jeg titte mer trygt på den :hilarious:

Ja, men den funker greit hvertfall :) Må vente til stebarna ikke er her, så kan jeg titte mer trygt på den :hilarious:

Ja, selve teksten var veldig lik fra år til år før hvert fall. :p Så det tipper jeg er det samme. :)

Hei!

Vi sluttet å trykke denne boken i 2016, og denne burde ikke ha blitt sendt ut.

Mye av informasjonen i denne er endret.

Boken er erstattet med Gravid og barn appen. Denne er bare en digital, og alltid oppdatert, utgave av boken ;)

Denne boken deles ikke ut hos fastlege og jordmor lenger.

Spedbarnsboken derimot deles ut gratis på alle landets fødesteder.

Hei!

Vi sluttet å trykke denne boken i 2016, og denne burde ikke ha blitt sendt ut.

Mye av informasjonen i denne er endret.

Boken er erstattet med Gravid og barn appen. Denne er bare en digital, og alltid oppdatert, utgave av boken ;)

Denne boken deles ikke ut hos fastlege og jordmor lenger.

Spedbarnsboken derimot deles ut gratis på alle landets fødesteder.

Åh, da er jeg glad jeg rakk å få den. :D Bøkene etter fødsel rekker jeg jo ikke skrive et ord i. :p Eneste av de gratis bøkene jeg liker er Gravid-boken med notatsidene. Den e helt full fra forrige svangerskap, og blir det forhåpentligvis nå også. Så utrolig trist og leit for alle kommende gravide at dere slutter med den. :(

Åh, da er jeg glad jeg rakk å få den. :D Bøkene etter fødsel rekker jeg jo ikke skrive et ord i. :p Eneste av de gratis bøkene jeg liker er Gravid-boken med notatsidene. Den e helt full fra forrige svangerskap, og blir det forhåpentligvis nå også. Så utrolig trist og leit for alle kommende gravide at dere slutter med den. :(
Spedbarnsboken kan man ikke skrive i. Den er ett "oppslagsverk"

Svangerskapsboken er erstattet med Gravid og barn appen. Her kan du jo legge inn masse og gjøre den veldig personlig.

Svangerskapsboken er erstattet med Gravid og barn appen. Her kan du jo legge inn masse og gjøre den veldig personlig.

En app er jo dessverre ikke noe man drar frem i samme grad en stund etterpå for å mimre... Blir ikke det samme i det hele tatt. Samtidig kan jeg selvfølgelig forstå avgjørelsen. :)

En app er jo dessverre ikke noe man drar frem i samme grad en stund etterpå for å mimre... Blir ikke det samme i det hele tatt. Samtidig kan jeg selvfølgelig forstå avgjørelsen. :)
Enig. Og en bok er mer kos å titte i sammen med andre, f.eks. barn og sånn :happy: "nå er knerten så stor og bla bla"

Mye mulig man kan legge inn mye i app'en, men boken med notatene er jeg superglad i. Og sammenligner fra forrige svangerskap og nå. :) Så jeg synes det var leit. Dessuten er det feil med Android-app'en, som skulle bli rettet opp da jeg gikk gravid i 2015 som fortsatt er der, og sånt irriterer vettet av meg. Så da liker jeg veldig mye bedre en god, gammeldags bok jeg da. :p

Da var jeg heldig som fikk den og da :) som sagt over her er den hyggelig å skrible litt i og følge med på det som ikke forandrer seg mye i ett svangerskap

Mye mulig man kan legge inn mye i app'en, men boken med notatene er jeg superglad i. Og sammenligner fra forrige svangerskap og nå. :) Så jeg synes det var leit. Dessuten er det feil med Android-app'en, som skulle bli rettet opp da jeg gikk gravid i 2015 som fortsatt er der, og sånt irriterer vettet av meg. Så da liker jeg veldig mye bedre en god, gammeldags bok jeg da. :p
Hvilken feil er dette?

Hvilken feil er dette?

At dagens tekst er én dag feil. Det er riktig på iOS, men ble forskjøvet feil ved en oppdatering i Android for flere år siden. :( Ser spesielt dumt ut med tekstene på 3+6, 4+6, 11+6 og "termindagen" en dag for tidlig, 40+2. Og en del andre som blir rare, men jeg husker ikke alle spesifikt. Det gjelder jo alle dagtekstene, men mange av tekstene er ikke så spesifikke at det spiller noen rolle. Det går greit å lese gårsdagens tekst som dagens, er ikke verre enn det, men jeg vil helst ha det riktig jeg da. :p Og så er det jo stadig noen på forumet som undrer på hvorfor dagens tekst ikke stemmer med svangerskapslengden, og de med iOS forstår ikke. :)

Back
Topp