Svangerskapsboken

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Visste du at Sandviks AS, som eier og driver babyverden.no, også gir ut Svangerskapsboken som er en bok til den gravide? Boken har en del til mor og en del til far, med plass til egne dagboknotater, samt informasjon om barnets utvikling uke for uke. Boken har dessuten tips og råd til både mor og far foruten temasider og visdomsord og dikt til inspirasjon.

Svangerskapsboken deles ut gratis til alle gravide. Spør etter boken der du går til svangerskapskontroll, enten ved ditt legekontor, hos din jordmor eller der du går til ultralydkontroll.
Svangerskapsboken er også å finne på alle Vitus apotek

Du kan bestille Svangerskapsboken her. (gratis mot porto)

GBN03630137_1.jpg

Last edited by a moderator:
Dere burde opplyse først som sist om at man må betale porto hvis man bestiller på nett ;)

Super bok, har en mann hjemme som synes det var veldig interessant å lese om embryoets utvikling [emoji4]

Søsteren min fikk beskjed at de ikke hadde sånn bok lenger og at alt var lagt inn i en app. Vi syns jo boken er best og regner med vi får den neste uke [emoji4]

Åja :P fikk den sist for 2,5 år siden når jeg gikk gravid med mini, men det skjer jo endinger hele tiden. Når du sier det så kan jeg ikke huske at jeg fikk det ifjord nær jeg var gravid, så sluttet sikkert med det før det da.

Åja [emoji14] fikk den sist for 2,5 år siden når jeg gikk gravid med mini, men det skjer jo endinger hele tiden. Når du sier det så kan jeg ikke huske at jeg fikk det ifjord nær jeg var gravid, så sluttet sikkert med det før det da.
Søsteren min fikk den også for 2,5 år siden og hun etterlyste den nå. Men vi har bestilt på vitusapotek nå [emoji4]

Dere burde opplyse først som sist om at man må betale porto hvis man bestiller på nett ;)
Lagt det til ;)
Søsteren min fikk beskjed at de ikke hadde sånn bok lenger og at alt var lagt inn i en app. Vi syns jo boken er best og regner med vi får den neste uke [emoji4]

Det stemmer at boken også er en app "Gravid og barn", men den skal også være tilgjengelig gratis i alle Vitus apotet.

Back
Topp