Svangerskapsboken uke for uke

Mammsn

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Hei ❤️

Jeg husker at ved mine tidligere svangerskap fikk jeg babyverdens svangerskapsbok uke for uke hos jordmora.
Er det noen som vet om vi enda får den? :-) Minste mann blir straks 6 år gammel, så jeg er litt ute av gamet, å husker den boka var så kjekk ❤️

Vedlegg

• sva_cover_mor-far_628x353_lite-1.jpg
    sva_cover_mor-far_628x353_lite-1.jpg
    40,1 KB · Visninger: 17
Æsj, for nå dritt! Den var jo genial, til både mor og far. Kanskje jeg er heldig at jordmor har en til overs :-P

Jeg henta en på apoteket. Så det går jo an å sjekke om det er noen som har flere igjen

Hei ❤️

Jeg husker at ved mine tidligere svangerskap fikk jeg babyverdens svangerskapsbok uke for uke hos jordmora.
Er det noen som vet om vi enda får den? :) Minste mann blir straks 6 år gammel, så jeg er litt ute av gamet, å husker den boka var så kjekk ❤️
Den husker jeg også, veldig fin bok :)

Ser ut som den er på lager der ja ;)
Men vi har slutta å dele den ut til gravide på kontroll, det blir satsa på Gravid og Barn appen og Spedbarnsboken istaden :)

Åå, denne husker jeg. Håper jeg klarer å rote frem min fra sist svangerskap, hvis ikke må jeg kanskje bestille :shy: Bruker jo de forskjellige appene, men husker også at jeg likte denne boka godt!

Back
Topp