Svangerskapsboken på første kontroll?

Troya91

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
MayDay2021
Noen som har fått denne boken når dere var med lege/jordmor første gang? Eller er det slutt på dette nå?

Fikk den ikke på første legekontroll. Vet ikke om det er slutt på det, eller om det var en forglemmelse. Ser egentlig for meg at jordmor er flinkere til å dele ut sånt. Synes å huske jeg fikk med meg mye mer derfra av lesestoff..

Jeg tipper jordmor deler ut :)
Jeg fikk en haug med brosjyrer hos henne, kan ikke huske og ha fått noen av legen.

Ikke fått jeg heller, verken hos lege eller jm.. fikk sist gang men det er over 6 år siden!

Fødselsboken og Spedbarnsboken kan lastes ned på Min side på Babyverden.
Svangerskapsboken er erstatta med Gravid og barn-appen. I denne appen ligg også Fødselsboken og Spedbarnsboken som pdf :-)

Last edited by a moderator:
Mener Tamara informerte tidligere om at det er slutt på den utdelingen. Alt står i appen.
Men man kan bestille den fra Sandviks

Kjipt at det ikke er utdeling lenger, jeg brukte den som en dagbok som jeg har skrevet i uke for uke og skrevet milepæler som første spark pappaen kje te osv. Så jeg har bestilt en nå [emoji4]

Takk for svar [emoji4] appen er kjempefin den, men liker godt å lese i fysisk bok - derfor bestilt meg en jeg og [emoji847]

Den dere kan bestille på våre nettsider er en gammel utgave. Dvs at infoen i denne ikke er helt korrekt. Tror vi har veldig få igjen også..

Gravid og barn er en digital utgave av svangerskapsboken, her kan dere i tillegg gjøre mere enn bare boken kunne

Back
Topp