Svangerskapsbok?

Gravidjournalen kjøpte jeg tidligere i uka :) Har ikke begynt å fylle ut, men ser fin ut!

Ser veldig fin ut!
Jeg tenkte egentlig mer på en sånn infobok om svangerskapet. Mener å ha sett at det har vært en svangerskapsbok, slik som førdselsboken og spedbarnsboken, men finner den ingen steder Får man noe sånt på første kontroll kanskje?

Jeg lurer på om jeg skal lage en selv. Elsker å sysle med kreative ting, og så får jeg bestemme selv hva som skal være med:happy:

Jeg lurer på om jeg skal lage en selv. Elsker å sysle med kreative ting, og så får jeg bestemme selv hva som skal være med:happy:

Det var en god ide! Har allerede kjøpt en gravidjournal men synes det er lite plass til alt jeg vil skrive, bilder osv. Lurer på om jeg skal begynne på nytt, og lage en selv.

Jeg har valgt å skrive en selv og er veldig fornøyd med det! Fant inspirasjon på nett og kjøpte en som jeg kan tegne og skrive i:happy: Skriver alt som skjer hver uke, når jeg fikk positive EL og graviditetstest (med plass til bilder), informasjon fra appen, og symptomer/cravings osv. :love7

Back
Topp