Svangerskapsbok

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Jeg har boken "uke for uke" av Lesley Regan. Den er utrolig bra, informasjonsrik og masse nydelige bilder. Lagt min elsk på den boka, selv om jeg ikke har kommet så langt i den. Er det noen andre som har noen bøker som er bra? Som dere anbefaler om svangerskapet?

Og foresten er det noen som har dagboka "Et barn blir til" av Lennart Nilssons. Den ser så fin ut.

Har ingen bok, men kunne godt tenkt meg en. Hva handler den om? Er det generelt hva som skjer med babyen, og kroppen din?

ImageUploadedByBV Forum1371671085.262315.jpg
Jeg leser i disse :) uke for uke-boka kjøpte jeg i 2007 når jeg gikk gravid med eldstemann, snart mamma er ny og såå fin :)

Kan man notere litt fra uke til uke i noen av disse bøkene??

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

Har ingen bok, men kunne godt tenkt meg en. Hva handler den om? Er det generelt hva som skjer med babyen, og kroppen din?
Ja er det. Den er ikke akkurat i uker, men uke 6-10, 10-13 osv. Den er mange fine bilder av hvordan babyen ser ut i de forskjellige ukene, sånn som i uke 10 at de ligner på et barn osv. Det er mye info der, etter hva som kan være aktuelt i de forskjellige ukene. Har ikke kommet så langt i det men fornøyd hittil:)

Kan man notere litt fra uke til uke i noen av disse bøkene??

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014
Den av dagboka til Lennart Nilssons kan man vist notere i. Står litt om uke til uke og spesielle bilder. Men jeg har aldri sett den i butikken. Bare den vanlige boka.

Leser litt i boka " obstetrics and gynocology" Er en fagbok jeg hadde under utdannelsen. Liker å lese fagbøker. Titter innom boka vi fikk hos legen.

Back
Topp