Svangerskapsbøker

Dunn

Forumet er livet
Har dere noen å anbefale??? 

jeg har faktisk noen, men synes selv jeg fikk best utbytte av de som er gratis. Får de på kontroll. En fra libero og en fra sandvik[:)]

Jepp, den jeg har heter: Et barn blir til[:)] Kjempe fin med mange bilder.

"Barn i magen fra A til Å" fra Kagge forlag hadde jeg. Var fornøyd med den.

jeg har lest maange. De beste syns jeg var de gratisbøkene og "på vei" og "mamma for første gang" av gro nylander. De leste jeg fra perm til perm på kort tid [:)]

Den fra sandvik er slett ikke ille. Den fra libero er også brukbar, (selv om den inneholder noe litt bullshit også da...)

Av de du kan kjøpe elsker jeg Gro Nylander sine, "på vei" er kjempeflott synes jeg. Har akkurat kjøpt "mamma for første gang" for å forberede meg på tiden etter at babyen kommer ut også.

ORIGINAL: *Stella*

Den fra sandvik er slett ikke ille. Den fra libero er også brukbar, (selv om den inneholder noe litt bullshit også da...)

Av de du kan kjøpe elsker jeg Gro Nylander sine, "på vei" er kjempeflott synes jeg. Har akkurat kjøpt "mamma for første gang" for å forberede meg på tiden etter at babyen kommer ut også.

Takk for svar! (Til dere andre også altså..)

Jeg har et gavekort hos bokklubben som jeg må bruke, så da tenkte jeg å bestille svangerskapsbøker å forbrede meg litt..

Den store boken om svangerskap, der står alt du trenger vite og litt til[:D][:D]

Back
Topp