svangerskaps symptom

airam

Flørter med forumet
hei hei!
Eg har vert gravid en gang før, og har en datter på 4, så eg burde antagelig vite dette..men eg kan berre ikkje huske det.. har gått på p-pille siden sist graviditet og har nå slutta. skal ha mensen om en uke, men lurer på om det har skjedd saker og ting allerede.. er det noken som har fått ømme brystvorter som symptom på graviditet? selve brystene er ikkje ømme, men brystvortene er veeeeldig ømme. eller kan dette skje f.eks i forbindelse med eggløsning?

klem fra meg[:)]

Heisan!!

Jeg har hatt et par episoder der jeg trodde jeg var gravid, mye pga ømme bryster og brystvorter.. Men det var nok bare mens symptomer for meg...

Men det er jo aldri godt å vite.. [;)]

Jeg har aldri vært gravid før nå. Merket at det var no muffens da jeg fikk sinnsykt såre brystvorter. Nesten som om jeg hadde skrapa dem opp mot en sementvegg. Selve brystene i seg selv var som før.

Jeg er også første gangs gravid og det første symptomet jeg hadde var veldig såre brystvorter. Selve brystene ble ikke ømme før etter en tid, men brystvortene ble supersensitive med en gang..

HEI IGJEN, OG TAKK FOR SVAR[:D]
SÅ DA KAN DET ALTSÅ VERE ET SYMPTOM DA...(OG KANSKJE IKKJE SELVFØLGEIG)
SKAL TA TESTEN OM EI VEKE, MEN GÅR JO OG LURER OG LURER.. OG DA KJENNES JO MANGE "SYMPTOMER" SOM KANSKJE IKKJE ER NOKE LIKEVELL.. ME HAR IKKJE PRØVD Å BLI GRAVIDE SÅNN BEVISST, MEN ER SELFØLGELIG KLAR FOR AT DET KAN SKJE ETTERSOM ME BESTEMTE AT EG SKU SLUTTE PÅ DE.. DEN SEX-LYSTEN VA JO IKKJE HEILT PÅ TOPP MENS EG GJEKK PÅ DEI PILLENE. MEN DET KOM SEG RIMELIG KJAPPT ETTE EG SLUTTA JA..[;)]
MEN ER DET IKKJE VELDIG LITEN SJANS FOR Å BLI GRAVID FØRSTE MÅNEDEN ETTER EN HAR SLUTTA PÅ DE PILLENE?
SKAL TA TESTEN NESTE ONSDAG. ER SÅ BÅNN Å GÅ SÅNN Å VENTE OG VENTE PÅ Å FÅ VITE OM DET HAR SKJEDD ELLE IKKJE.. E JO EN TEMMELIG STOR TING EN MÅ GÅ Å VENTE PÅ...

Back
Topp