Svangerskaps penger

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
Er det noen her som har søkt om svangerskaps penger? Hvordan tok du det isåfall fatt? Ble anbefalt av sjefen å søke så nå må jeg endevende Nav.no for info.

Jeg hadde svangerskapspenger i forrige svangerskap :) Jeg mener legen fylte ut et skjema for meg, sjefen skrev under på det om hva arbeidet innebærer og at jeg ikke kunne omplasseres til annen avdeling under svangerskapet, og så ble det sendt til Nav :)

Jeg hadde svangerskapspenger i forrige svangerskap :) Jeg mener legen fylte ut et skjema for meg, sjefen skrev under på det om hva arbeidet innebærer og at jeg ikke kunne omplasseres til annen avdeling under svangerskapet, og så ble det sendt til Nav :)
Åååh, så det er alt som skal til? :) jeg må ikke selv skrive en hel avhandling om årsaker og begrunnelser for å få det igjennom?

Jeg skal mest sannsynlig søke om svangerskapspenger :) Får vite litt mer da jeg skal til legen neste uke :) Men les på nav.no, der får du svar på det meste du trenger og vite. Jeg snakket med de på chat idag og ble litt klokere ;)

Jeg skal mest sannsynlig søke om svangerskapspenger :) Får vite litt mer da jeg skal til legen neste uke :) Men les på nav.no, der får du svar på det meste du trenger og vite. Jeg snakket med de på chat idag og ble litt klokere ;)
Da skal jeg sette med ned å forhåpentligvis bli litt klokere iløpet av kvelden :)

Har fått time allerede i morgen for å ordne svangerskapspenger:) telefondama svarte "åy,så tidlig" da jeg fortalte att jeg bare er 9/10 uker på vei ,men så forklarte jeg at vi har mistet i uke 13/14 og uke 18 og at jeg har en veldig stresset arbeidsplass med mye tunge løft/forskyvninger og slitsomt både fysisk å psykisk. Er ingen mulige tilrettelegginger på min arbeidsplass. Da va hun enig å satte meg opp på første ledige time.. nå ser jeg endelig muligheten for å klare å beholde denne spiren:Heartred

Back
Topp