Svangerskaps papirer

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Sist jeg var hos legen, hadde jeg ikke papirene mine med. Jeg fikk skikkelig kjeft av sekretæren, for de måtte jeg ha med meg over alt hvor jeg gikk. Om jeg skulle ble påkjørt el. så står alt det de trenger å vite der.

Gir jo selvsagt mening, men er det noen her som har de med seg OVER ALT?

Jøss, ikke nok at vi må gå med brodder og fæle klær..så skal vi vandre rundt med en mappe med papirer også. Det finnes da grenser ;) tar de kun med på kontroll

Nei, de har jeg aldri med :p Ligger fint i en mappe hjemme.

Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å ha de med meg overalt, men har de alltid med meg til legen. Hadde tilretteleggingssamtale med jobben og kommunejordmor. Tenkte ikke på å ha med meg papirene dit og det fikk jeg høre av jordmora, heldigvis på en pen måte! Det er jo viktige opplysninger så en burde vel vært flinkere til å ha det i veska e.l.

Eg har så mykje tull i vesken at de bare ville blitt ødelagt til slutt :p tenker eg putter de oppi i slutten av mars/beg av april. Før det skal han vertfall ikkje komme ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Tja stor sett,spørs litt hva jeg skal....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jøss, ikke nok at vi må gå med brodder og fæle klær..så skal vi vandre rundt med en mappe med papirer også. Det finnes da grenser ;) tar de kun med på kontroll
Signerer denne :)

Jeg har en egen veske jeg har alt sånt i. Var innom hjemme for å hente den i går, før jordmortimen, og så fant jeg en banan jeg fikk lyst på.. hvem kom til jordmora uten papirer? :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Skjelden jeg har de med meg noe sted annet enn til JM. Prøver og huske å ta de med om jeg skal på litt lengre turer. Ser ikke poenget med å ga de med på butikken liksom. I helga skal vi på båttur, så da tenker jeg å ta de med.

Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å ha de med meg overalt, men har de alltid med meg til legen. Hadde tilretteleggingssamtale med jobben og kommunejordmor. Tenkte ikke på å ha med meg papirene dit og det fikk jeg høre av jordmora, heldigvis på en pen måte! Det er jo viktige opplysninger så en burde vel vært flinkere til å ha det i veska e.l.

Jeg hadde ikke mine papirer med på tilretteleggingssamtalen med kommunejordmora.. De har da ingen ting med mine fødselspapir å gjøre. De sa heller ikke noe på det. De skal forholde seg til eventuelle skriv/ sykemeldinger fra lege..

Jeg har bare mine papir med meg når jeg skal til min jordmor til kontroll eller til lege. Det kan hende jeg glemmer den i bilen en dag eller to og da ligger de jo der. Jeg har ikke tenkt å gå rundt å bære på de uansett hvor jeg går. Har opplyst mine nærmeste om hva blodtype eg e i tilfelle noe skulle skje. :)

De ligger i den store jobbveska.. Så har dem med dersom jeg bruker den rette veska :p , men skal ha dem med på lengre turer..

Jeg har dem i veska i en plastlomme, så de er med de fleste steder, men hvis jeg skal på kiwi eller no, så har jeg bare med lommeboka...

Back
Topp