Svangerskaps og spedbarnsforsikring

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Noen som har bestilt svangerskaps og spedbarnsforsikring?
Noen å anbefale?
Den til Storebrand er visst gratis, men dekker ikke så mye. If sin koster ca 1500 og dekker mange sykdommer osv...
Flere har jeg ikke sjekket, men tar gjerne imot tips om noen av dere allerede har bestilt noe til seg selv og barnet [emoji5]

Jeg bestilte den som var gratis. Tenkte det ikke kunne skade.

Har egentlig ikke tenkt over det enda, men bestiller vel den som er gratis og bytter over til den vi har på storebror gjennom norsk psykologforening når hun blir 3 mnd:)

Har også valgt den fra Storebrand, men har andre forsikringer i IF. Kan man ha forsikring i to selskaper, eller er det en som faller bort da? :)

Har også valgt den fra Storebrand, men har andre forsikringer i IF. Kan man ha forsikring i to selskaper, eller er det en som faller bort da? :)

Man kan vel ha forskjellige typer forsikringer i forskjellige selskaper.
Men om man f.eks har to reiseforsikringer i to selskaper så tror jeg ikke man får igjen fra begge dersom det skjer noe... [emoji53]

Vi har alle forsikringer i If, og svangerskap/spedbarnsforsikringa virka mye bedre der enn den som var gratis i Storebrand. Så tror nesten jeg skal ofre de pengene på If.

Jeg oppretta barneforsikring gjennom eika etter de er født. Kommer til å gjøre det samme nå også.

Back
Topp