Svangerskaps kontroll i dag..

Mom4Life - Mor og Gravid

Flørter med forumet
Var på kontroll idag, og hadde fått høgt blodtrykk :( Så må inn igjen på fredag for å sjekke om det har gått ned, vist ikke ble det nukk innleggelse på meg  :( Fekk og beskjed om at eg bare skulle slappe av og kvile til fredag. Håper at blodtrykket går ned, vil ikke bli innlagt på sykehuset.
Hadde svangerskapsforgiftning med min datter så det er vel det dritten som kommer snikende nå og :(

Hodet festet alene er vel ikke ensbetydende med at barnet kommer snart......datteren min hadde hodet festet 7 uker før hun kom...

Kjipt med blodtrykket da [&:] Håpe det går ned til fredag.

Hode kan være festa lenge før fødsel... Forrig gang var det festa leeeeeenge før her iallefall.
Her er det veldig bevegelig enda da [&:] Hadde vært tryggest om han kunne finne det for godt å feste seg snart syntes jeg.

eg vett jo at det at hodet fester seg betyr at han kommer snart, men har fått beskjed av lege ved senere UL at gutten kom til å komme før termin. Og så sa legen min at det ikke va lenge igjen i dag :) Dessuten har eg ikke så lenge igjen til termin heller da.

Ikke kjekt med høgd blodtrykk nei :( Alt har vært så bra til nå, så er skikkelig kjedelig at det skal være noe styr nå.

Back
Topp