Linka88
Blir kjent med forumet
Heisann nå har svangerskapet gått som en drøm og alt har sett så bra ut hittil...
Helt til eg var ferdig på jobb onsdag.
Jobber på en mix/kro og motell og etter vi hadde stengt fikk eg plutselig syns forstyrrelser og sleit virkelig med å se.. og så kom hodeverk..
tanken slo meg at nå var det på an igjen ( hatt dette i di 2 andre svangerskapene å. Forløst i uke 28 med første og uke 36 med nr 2) reiste hjem og fikk meg en grei natts søvn og så reiste eg avgårde til legen neste morgen siden hodeverken forsatt var der.
Blodtrykk var fint og ikkje noe gale med urinprøven heller, men legen ville ha meg inn igjen i dag for ny sjekk.
Og nå fant di proteiner i urinen men blodtrykk forsatt ok..
så nå sitter eg her å er så bekymra for kordan dette skal gå
fått streng beskjed av jm og ta det med ro og at en sykemelding var på sin plass nå, menst legen eg var hos sier at eg bare skal forsette å jobbe som normalt..
så skal ta nye prøver på mandag men kjenner dette kommer til å bli en laaang helg..
godt lillegull i magen roer meg litt ned med masse spark og aktivitet
Helt til eg var ferdig på jobb onsdag.
Jobber på en mix/kro og motell og etter vi hadde stengt fikk eg plutselig syns forstyrrelser og sleit virkelig med å se.. og så kom hodeverk..
tanken slo meg at nå var det på an igjen ( hatt dette i di 2 andre svangerskapene å. Forløst i uke 28 med første og uke 36 med nr 2) reiste hjem og fikk meg en grei natts søvn og så reiste eg avgårde til legen neste morgen siden hodeverken forsatt var der.
Blodtrykk var fint og ikkje noe gale med urinprøven heller, men legen ville ha meg inn igjen i dag for ny sjekk.
Og nå fant di proteiner i urinen men blodtrykk forsatt ok..
så nå sitter eg her å er så bekymra for kordan dette skal gå
så skal ta nye prøver på mandag men kjenner dette kommer til å bli en laaang helg..
godt lillegull i magen roer meg litt ned med masse spark og aktivitet