Svangerskaps forgiftning igjen?? :/

Linka88

Blir kjent med forumet
Heisann nå har svangerskapet gått som en drøm og alt har sett så bra ut hittil...
Helt til eg var ferdig på jobb onsdag.
Jobber på en mix/kro og motell og etter vi hadde stengt fikk eg plutselig syns forstyrrelser og sleit virkelig med å se.. og så kom hodeverk..
tanken slo meg at nå var det på an igjen ( hatt dette i di 2 andre svangerskapene å. Forløst i uke 28 med første og uke 36 med nr 2) reiste hjem og fikk meg en grei natts søvn og så reiste eg avgårde til legen neste morgen siden hodeverken forsatt var der.
Blodtrykk var fint og ikkje noe gale med urinprøven heller, men legen ville ha meg inn igjen i dag for ny sjekk.
Og nå fant di proteiner i urinen men blodtrykk forsatt ok..
så nå sitter eg her å er så bekymra for kordan dette skal gå:( fått streng beskjed av jm og ta det med ro og at en sykemelding var på sin plass nå, menst legen eg var hos sier at eg bare skal forsette å jobbe som normalt..
så skal ta nye prøver på mandag men kjenner dette kommer til å bli en laaang helg..
godt lillegull i magen roer meg litt ned med masse spark og aktivitet:Heartblue

Så teit lege du har. Man tar ingen sjanser med gravide, særlig ikke hvis du har hat svangerskapsforgiftning før. Godt lille i magen trøster mammaen sin.

Følg magefølelsen din på hva som er riktig.

Lytt til deg selv.
Du har vært igjennom dette før, så du kan tegnene. Noe som er en veldig bra ting.
Legen din er, unnskyld, idiot. Man skal ta det med ro, så lytt til jordmor og få deg en sykemelding.
Ta å hvil mest mulig og nyt dagene nå i helgen :-)

Så teit lege du har. Man tar ingen sjanser med gravide, særlig ikke hvis du har hat svangerskapsforgiftning før. Godt lille i magen trøster mammaen sin.

Følg magefølelsen din på hva som er riktig.
Ja fastlegen min er vekke så han karen eg gikk til virka så likegyldig til alt. Og ja utrolig betryggende at han er så aktiv :)

Lytt til deg selv.
Du har vært igjennom dette før, så du kan tegnene. Noe som er en veldig bra ting.
Legen din er, unnskyld, idiot. Man skal ta det med ro, så lytt til jordmor og få deg en sykemelding.
Ta å hvil mest mulig og nyt dagene nå i helgen :)
Ja eg får nok gjøre det og samle opp litt mot å si ifra til han på mandag. Ikkje noe kjekt å gå å være bekymret for å jobbe å gjøre ting værre å stresse. Takk for oppmuntrende ord, skal prøve så godt eg kan å slappe av å ta en dag av gangen :)

Uff, håper du slipper å oppleve det igjen. Hvor mye protein hadde du? Ta det helt rolig i helgen og hvil masse. Og ha veldig lav terskel for å ta kontakt med føden hvis du føler deg dårlig :Heartred

Jeg også går ofte til kontroller nå. Først hadde jeg høyt blodtrykk, og null utslag...Nå har jeg utslag på urinen, men blodtrykket har gått ned litt :confused: Merkelige greier....

Uff, håper du slipper å oppleve det igjen. Hvor mye protein hadde du? Ta det helt rolig i helgen og hvil masse. Og ha veldig lav terskel for å ta kontakt med føden hvis du føler deg dårlig :Heartred
Det håper eg og men magefølelsen min sier noe annet. Hadde kun 1+ på protein så håper bare det ikkje stiger noe mer. Og ja får ta en rolig helg selv om eg føler presset er stort til å få gjort ting klart i huset :p vet jo aldri kor raskt ting kan skje nå fremover.

Det håper eg og men magefølelsen min sier noe annet. Hadde kun 1+ på protein så håper bare det ikkje stiger noe mer. Og ja får ta en rolig helg selv om eg føler presset er stort til å få gjort ting klart i huset :p vet jo aldri kor raskt ting kan skje nå fremover.

Så bra det ikke var mer. Din helse er viktigere enn huset. Kjenner på følelsen men ligger selv i senga nå. Har også kjent på hvor raskt ting kan skje så vil så gjerne få ting klart. Men det er jo egentlig ikke viktig. Håper de siste ukene blir fine og at du slipper svangerskapsforgiftning igjen.

Back
Topp