Svangerskaps depresjon?

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
I går var jeg utrolig sliten og sov bort hele dagen.
I dag har jeg vært helt på gråten av alt. Og så sliten og vissen at bare å løfte en finger er for jævlig og får meg på gråten.
Appetitten er også helt på trynet.
noen som har opplevd lignende for bare en dag eller kort periode?
Eller kan det være start på svangerskapsdepresjon ?
Har ME fra før. Så er jo da unormalt mye sliten.
Men nå er jeg så nedfor og på gråten at dette er ikke bare ME.:arghh:
 
I går var jeg utrolig sliten og sov bort hele dagen.
I dag har jeg vært helt på gråten av alt. Og så sliten og vissen at bare å løfte en finger er for jævlig og får meg på gråten.
Appetitten er også helt på trynet.
noen som har opplevd lignende for bare en dag eller kort periode?
Eller kan det være start på svangerskapsdepresjon ?
Har ME fra før. Så er jo da unormalt mye sliten.
Men nå er jeg så nedfor og på gråten at dette er ikke bare ME.:arghh:

Mye følelser og sånt i sving i en graviditet. Husker at jeg var veldig sliten når jeg var gravid med første min, helt fra starten av. Jeg tenker at siden du har ME så merker du dette ekstra godt! Men er du bekymret, så snakker du selvfølgelig med noen om det :) Klem
 
Jeg hadde begynnende svangerskapsdepresjon sist svangerskap! Kontakt jordmor og få gode samtaler med henne, evt kan du få henvisning videre til de rette personene <3
 
Jeg var helt på felgen emosjonelt i første trimester i første svangerskap. Gråt for de minste ting som at jeg syns det var varmt på stranden :p Måtte gjerne ha to dupper bare for å komme meg gjennom dagen, var helt utslitt.
 
Sender en pm. Kropp og hode henger sammen, og dette er tøft for kroppen din ❤️
 
Så enig med Snooze! Alt henger sammen. Mye hormoner og følelser i sving. Annen hver dag har den siste uken vært veldig tøffe her for jeg er så trøtt og sliten. Da griner jeg av ingenting og føler meg helt ubrukelig og som en veldig dårlig mamma. Har ikke den tålmodigheten jeg pleier å ha med sønnen min og må legge meg å sove midt på dagen. Ville ikke tenkt depresjon selv, bare at første trimester kan være utmattende og at det er helt normalt. Føler meg som en zombie denne gangen! Du kjenner deg selv best og er du bekymret bør du ta en prat med jordmor så kan kanskje hun gi deg noen gode råd, evt. henvise deg videre.
 
Back
Topp