Svangerskaps dagbok

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Noen som skriver svangerskaps dagbok? Jeg er så glad jeg tok meg tid til å skrive det med mitt første barn,å gjør det også nå me knøtte i magen!:)

Jeg har en jeg kjøpte på en bokhandel i fjor når jeg ble gravid første gang! Den er flittig i bruk [emoji7] det er jo så koselig å ha noe å se tilbake på [emoji173]️

Jeg har en jeg kjøpte på en bokhandel i fjor når jeg ble gravid første gang! Den er flittig i bruk [emoji7] det er jo så koselig å ha noe å se tilbake på [emoji173]️
Ja jeg skriver bare i en vanli scrapbook:) bilde av magen å tekst fra hver uke:)

Sist fylte jeg ut den svangerskapsboken man får av jordmor på første kontroll. Veldig gøy å kunne sammenligne nå! Har ikke skrevet denne gangen, har vært for dårlig til å orke det.

Sist fylte jeg ut den svangerskapsboken man får av jordmor på første kontroll. Veldig gøy å kunne sammenligne nå! Har ikke skrevet denne gangen, har vært for dårlig til å orke det.
Ja jeg har også hatt den fra jordmor,men den er så standar å full av andre ting så like greit å ha en "ren" bok synest jeg :D

Jeg har "Min Svangerskapsdagbok" fra Villa W Design og er super fornøyd med den! Den har alt og er kjempe fin og ryddig. :-)
Plass til gravidbilder, skrive om kontroller og avtaler, har uke for uke oppdateringer med litt tekst om babyen for hver uke, sjekklister over hva man trenger av utstyr til babyen og fødebagen, kinesisk fødselskart, magemål ++ Det er til og med plass til sykehuspapirene i den. Jeg kjøpte den på www.villa-w.no. Skikkelig fornøyd med den :-D

Jeg har begynt å skrive tekster til babyen. Kanskje ikke en typisk svangerskapsdagbok, men jeg håper at den kan være til glede siden en gang. Jeg har skrevet litt om gleden rundt positiv test, de kommene besteforeldrenes jubel over nyheten osv. Men også andre tanker som er mindre direkte knyttet til svangerskapet. Tenker å kombinere med typisk svangerskapsinfo nå framover. Det er i alle fall noe jeg har satt pris på å ha fra mine egne foreldre, så jeg ønsker å videreføre den tradisjonen.

Jeg har kjøpt svangerskapsdagbok, men ikke skrevet noe i den. Har tatt noen bilder av magen, og skrevet litt dagbok her inne på forumet da. Nå som jeg har litt tro på at det faktisk skal gå bra denne gangen så skal jeg føre inn i svangerskapsdagboka også.

Dere vet dere kan føre dagbøker her i forumet eller på babyverden og? :)

Jeg skriver ikke dagbok, men noterer ned uke for uke. :-)

Back
Topp