Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har kjøpt det? Hadde ikke til de to andre, men kunne tenkt meg en nå. Helst en med mulighet til å lage sjekklister, og som kanskje følger litt ut i babytiden.
I forrige svangerskap kjøpte jeg en bok med blanke sider, og skrev dagbok uke for uke til babyen med tanke om at hun skal få den en dag! Det passet bedre for meg enn å bare fylle ut ting, da kunne jeg skrive litt mer fritt om hvordan jeg hadde det, tanker og litt om hvilke endringer som skjedde i livene våre i svangerskapet. Veldig glad for at jeg gjorde det, satt å leste i den her om dagen for å sammenligne litt dette svangerskapet med forrige, og synes det var veldig koselig og mye jeg allerede hadde glemt
Jeg har kjøpt svangerskapsjournalen 40 uker. Elsker den! Synes det er hyggelig å bruke litt tid på å skrive ned hendelsene under svangerskapet Det er jo lange 40 + uker, og man glemmer lett.
Jeg vurderte det, men synes ofte slike bøker har så mye jeg ikke har noen interesse for også, så jeg endte med å heller lage med en gravid-dagbok på dataen, samt en "bok" (/dokument) med alt av handlelister, ting vi må prate om, ting som må fikses osv.