svangerskapforgiftning

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
er så redd for dette,noen som har hatt det før å vet hvordan man merker om man har det ??

jeg har hatt kraftig hodepine nå snart 2 uker,det hemmer hverdagen min veldig:(
i dag har jeg hatt så vondt at jeg følte jeg ikke var tilstede,nærmest lå i svime.

å har hatt veldig hvit utflod når jeg har vært på do:/

hatt vondt øverst i magen ;/

Er du bekymret syns jeg du skal ta en telefon til legen din i morgen tidlig, så tidlig som mulig, da er sjansen for å få hstetime størst. Er det alt for ille syns jeg du skal ta kontakt med legevakt, om de ikke tar deg inn, kan de skkert berolige deg litt emd kompetansen sin :)

er så redd for dette,noen som har hatt det før å vet hvordan man merker om man har det ??

jeg har hatt kraftig hodepine nå snart 2 uker,det hemmer hverdagen min veldig:(
i dag har jeg hatt så vondt at jeg følte jeg ikke var tilstede,nærmest lå i svime.

å har hatt veldig hvit utflod når jeg har vært på do:/

hatt vondt øverst i magen ;/
Sniker litt fra mai 13. Da jeg hadde det, var jeg veldig hoven over alt.
Du kan bare levere en urinprøve på legekontoret, så sjekker de den der. Men synes det samme som hun over, at du burde ta en tlf til legen i morgen, så tidlig som mulig. Siden du har vondt øverst i magen burde det sjekkes av en lege.

Svært sjelden at man får det så tidlig i svangerskapet. Jeg hadde det sist og fikk det i uke 38. Men ta for all del kontakt med legekontoret og få levert urinprøve :)

Har du vært på svangerskapskontroll og sjekket blodtrykket? Forgiftning skjer ofte litt senere i svangerskapet, men svangerskapsmigrene derimot kan komme så tidlig og være supervondt!! Ta deg en legetime og fortell hvordan du har det :)

Svangerskapsforgiftning pleier vel ikke å oppstå før etter uke 20 engang tror jeg.. uansett, jeg hadde lett sf sist gang. Det begynte rundt uke 36-37 og jeg var innlagt frere ganger pga dette. Hadde høyt blodtrykk og protein i urinen, men jeg følte meg helt fin og hadde ikke hodepine eller noe.. Var ingen gøyopplevelse, men er jo selvsagt glad dem passet godt på meg :) Er du bekymret sså synes jeg uasett du skal ta deg en tur på legekontoret, lykke til! :)

Har også hatt veldig vondt i hodet i over en uke i strekk. Dro til legen i dag og alt var i orden, men fikk beskjed om å slappe helt av noen dager og ta paracet for å minske smerten.

Da jeg våkna i dag følte jeg meg kjempeopplagt å sto tidlig opp;) tidligere enn vanlig ;)
støvsugd soffa og begge stuene mine;) kanskje jeg er på tur til å bli bedre;)
får besøk av ei venninde så ble kanskje litt stressa for rote her oxo hehe......

hatt mareritt i natt da :/

har vondt øverst i magen innimellom.....

Back
Topp