Svangerskapet

Zherena

Glad i forumet
Med de to andre så var jeg drit kvalm, kasta opp og var sengeliggende med en gang og bekkenløsninga kom i uke 14 med førstemann og uke 9 med andre mann...
Denne gangen merker jeg ingenting annet enn at jeg får litt vondt i magen når livmora strekker seg, men det er det... Kanksje jeg er heldig denne gangen å får et svangerskap uten noe særlig med problemer? :D
Krysser alt som krysses kan at jeg slipper unna alle plagene og h...... som jeg hadde i forrige svangerskap :)

Ja få håpe du kjenner ingenting inntil du føder :) jeg kjente ingenting men første mann,men nå er jeg ganske urolig ,det er tydelig at det skjer noe med kroppen ..kvalm ,trøtt og rar på kroppen,,håper kvalmen gir seg snart ihvertfall..

Med storebror begynte jeg å spy så å si med en gang testen lyste positiv :p Uten om depresjoner og kraftig bekkenløsning så var egentlig det svangerskapet greit :)
Med lillesøster var det et svangerskap fra h...... Livmora lå å blokkerte urinlederen så måtte inn å få stent for å få tømt den, men kroppen min avviste den så måtte ta den ut igjen etter 12 timer, bekkenløsning, kvalme, havna på sykehuset med blålys og sirener 3 uker før hun kom og de vet enda ikke hva det var da.
Nei nå håper jeg på et svangerskap hvor jeg kan nyte det og være frisk og rask hele veien :)

Hadde et svangerskap hvor jeg var så og si sengeliggende hele tiden sist, så håper på et bedre nå!!! Hadde en strålende fødsel da!:)))

Min aller største frykt er nå som da jeg gikk gravid med de andre at det skal ende med ks... Jeg vil helst klare dette selv, selv om det er vondt, men jeg vil ikke bli skjert i hehe :p

Helt enig!!! Det var mitt mareritt sist, og det eneste jeg er redd for nå og! Jeg vil IKKE ha epidural eller KS:-/

Epidural må jeg ha og det samme med lystgass :p så jeg skal ikke føde i Drammen nå selv om det er nærmest, men Tønsberg for der har de lystgassen min :p

Det var jeg å første gang, men jm anbefalte meg det siden jeg var så sliten og jeg trengte og slappe litt av for å ha krefter nok til å fullføre det. Var så sliten begge gangene at jeg ikke merka det stikket noe særlig ;) jeg må ha epidural nå å :p håper bare de får bedøvd alt denne gangen da og ikke bare høyre side som sist :p det var ikke godt og anbefales ikke :p

Ja, må jeg så må jeg! Gjør det også hvis smertene tar helt overhånd, men håper jeg slipper! Storesøster ble tatt med sugekopp så rakk ikke stort, ute 7 min etter pressriene startet:)

Husket de hadde ikke lystgass i Drammen ,så jeg måtte få epidural isteden ,hva det blir denne gangen vet jeg ikke ..

Jeg har dårlig erfaring med Drammen sykehus pga andre ting og vil ikke tilbake dit og så har de jo ikke lystgass så for meg blir det Tønsberg uansett :)

Huffda, det var synd å høre .. Jeg ba om at ingen studenter skulle komme,men så endte det opp med en verdens beste student som kom,men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun fikk lov til å komme inn ,siden jeg sa på forhånd og det stå på journalen at jeg skulle ikke ha noe studenter på føde rommet..

Var nok en glipp da, selv om det ikke skal skje...
Jeg har bare positivt og si om føden og barsel på Tønsberg :)
Første svangerskap sleit jeg med svangerskaps og seinere fødselsdepresjon og de var helt fantastiske der og de gjorde alt de kunne for meg for at jeg skulle få det best mulig der...
Med tulla var de å like fantastiske :) Jeg gleder meg masse til å føde der igjen :) Hvertfall når jeg vet dette er min siste...

Jeg har hatt 2 mareritt fødsler hvor etter den først måtte de gjenopplive gutten, og siste endte i haste KS.
Denne gang skal det bli planlagt KS

Huff :(
Det er sånne ting jeg er livredd for og jeg priser meg lykkelig over 2 perfekte (i mine øyne da hehe) fødsler som gikk over all forventning selv om det gjorde vondt.
Fra vannet gikk med den første og til han var ute så tok det 5 timer og 20 min. (ble satt igang)
Å med den andre så tok det 6 timer fra de tok vannet og til hun var ute. (ble satt igang)
Men med henne så håpa jeg jo i det lengste og og prøvde å knipe igjen for å henne 1 mars og ikke 29 februar :p Men det var jaggu ikke barebare :p

Back
Topp