Svangerskapet begynner og avsluttes med symptomjakt

Ikke sant.
Er nesten så jeg er redd det skal starte nå for jeg er ikke klar og trenger noen uker til
Jeg er med på noen uker til jeg!! Forsøker å ikke legge merke til noen symptomer :hilarious:
 
Blodblandet slim på papiret i dag tidlig. Ingen tvil om at det var blod, kom i to runder som gikk over i lysrosa utflod. Regner med at det var en tegningsblødning. Så nå venter jeg spent på fortsettelsen!

Dette skrev jeg kl 22, og kl 4 våknet jeg med begynnende rier. Disse tok seg opp og vi dro på sykehuset. Fødte kl 20.56!
 
Haha, var ikke på symptomjakt før nå :joyful: Siden det er første gangen jeg går igjennom dette har jeg heller ikke peiling på hva jeg skal se etter. Men kjenner igjen mye av det som står her, så kanskje fødselen er nærmere enn jeg tror? :dance008
 
Begynt så smått og kjenne etter her og! Slimproppen gikk i dag og løs mage, så muligens det er tegn?! Bare å smøre seg med tålmodighet. Fremdeles en uke til termin :chicken:
 
Begynt så smått og kjenne etter her og! Slimproppen gikk i dag og løs mage, så muligens det er tegn?! Bare å smøre seg med tålmodighet. Fremdeles en uke til termin :chicken:
Håper du er heldigere enn meg , 2 uker og 3 dager siden proppen gikk her :/ Og bare ekstremt mye falske rier og dårlig mage her . Men ikke noe mer . Masse masse tvi tvi i innspurten :)
 
9 dager over termin her
Litt utålmodig med vet jeg får se jenta mi snart.
Håper på å slippe å bli igangsatt, men ser ut til at det kan bli slik.
Har hatt stikkinger i livmoren, murringer. Men ikke stort annet ☺️
 
Holder på med det samme her nå. Har ikke termin før i månedskiftet :p
 
Back
Topp