Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner du gruer deg til sukkerlaken. Denne gangen var kvalmen fremdeles et problem når jeg måtte ta den. Og var ganske nervøs da jeg har tatt den endel ganger ved tidligere graviditeter. Men ble positivt overrasket - ikke så gale som tidligere graviditeter. De hadde visst fått nye leverandører eller noe etter jeg tok sist.Med de nye reglene er det vel sånn at omtrent 7 av 10 må testes ble jeg fortalt av jordmor. Og at etterhvert blir det nok alle. Selv er jeg førstegangs over 25 år, og må(bør) dermed testes. Det er helt ok for meg. Svangerskapsdiabetes kan uansett oppstå uavhengig av vekt, kosthold etc...Så jeg synes det er greit å blir testet, for å være helt sikker på at jeg ikke har det
Gruer meg litt til å ta testen da...hehe, siden jeg ikke er spesielt glad i blodprøver, og synes sukkerlaken høres ekkel ut![]()
Jeg fikk sitronsåper oppi, en ganske god sprut faktisk. Den gule flasken med grønn kork vet du[emoji6] Ta med deg en sånn, og spør om du kan ta det oppi. Da blir det litt syrligere. Og rør godt rundt, slik at ikke pulveret legger seg i bunnen. Rør også underveis[emoji6] Det går stort sett greit. For meg var det verste å sitte å vente, og med vondt bekken blir det nok det denne gangen også[emoji85] Så må høre om de har et alternativ til stol [emoji23][emoji23][emoji23]Med de nye reglene er det vel sånn at omtrent 7 av 10 må testes ble jeg fortalt av jordmor. Og at etterhvert blir det nok alle. Selv er jeg førstegangs over 25 år, og må(bør) dermed testes. Det er helt ok for meg. Svangerskapsdiabetes kan uansett oppstå uavhengig av vekt, kosthold etc...Så jeg synes det er greit å blir testet, for å være helt sikker på at jeg ikke har det
Gruer meg litt til å ta testen da...hehe, siden jeg ikke er spesielt glad i blodprøver, og synes sukkerlaken høres ekkel ut![]()
Veldig kjekt du sier, for har hørt skrekkhistorier om den sukkerlaken.. er kvalm nok fra før av..Skjønner du gruer deg til sukkerlaken. Denne gangen var kvalmen fremdeles et problem når jeg måtte ta den. Og var ganske nervøs da jeg har tatt den endel ganger ved tidligere graviditeter. Men ble positivt overrasket - ikke så gale som tidligere graviditeter. De hadde visst fått nye leverandører eller noe etter jeg tok sist.
Med de nye reglene er det vel sånn at omtrent 7 av 10 må testes ble jeg fortalt av jordmor. Og at etterhvert blir det nok alle. Selv er jeg førstegangs over 25 år, og må(bør) dermed testes. Det er helt ok for meg. Svangerskapsdiabetes kan uansett oppstå uavhengig av vekt, kosthold etc...Så jeg synes det er greit å blir testet, for å være helt sikker på at jeg ikke har det
Jeg fikk sitronsåper oppi, en ganske god sprut faktisk. Den gule flasken med grønn kork vet du[emoji6] Ta med deg en sånn, og spør om du kan ta det oppi. Da blir det litt syrligere. Og rør godt rundt, slik at ikke pulveret legger seg i bunnen. Rør også underveis[emoji6] Det går stort sett greit. For meg var det verste å sitte å vente, og med vondt bekken blir det nok det denne gangen også[emoji85] Så må høre om de har et alternativ til stol [emoji23][emoji23][emoji23]
TakkSukkerlaken er litt ekkel ja, men smaken forsvinner fort etter at du har drukket det [emoji4] Kommer nok til å gå helt fint [emoji1] lykke til!
Skjønner du gruer deg til sukkerlaken. Denne gangen var kvalmen fremdeles et problem når jeg måtte ta den. Og var ganske nervøs da jeg har tatt den endel ganger ved tidligere graviditeter. Men ble positivt overrasket - ikke så gale som tidligere graviditeter. De hadde visst fått nye leverandører eller noe etter jeg tok sist.
Spør om du får ligge på et av undersøkelsesrommene. Det har jeg fått lov til hver gang, helt supert..Jeg fikk sitronsåper oppi, en ganske god sprut faktisk. Den gule flasken med grønn kork vet du[emoji6] Ta med deg en sånn, og spør om du kan ta det oppi. Da blir det litt syrligere. Og rør godt rundt, slik at ikke pulveret legger seg i bunnen. Rør også underveis[emoji6] Det går stort sett greit. For meg var det verste å sitte å vente, og med vondt bekken blir det nok det denne gangen også[emoji85] Så må høre om de har et alternativ til stol [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja, jeg tror jeg må gjøre det! Visst ikke blir det til at jeg vandrer i gangene [emoji23][emoji23][emoji23]Spør om du får ligge på et av undersøkelsesrommene. Det har jeg fått lov til hver gang, helt supert..