Svangerskapdiabetes..

Legen min sa at kroppen får en slik overdose på druesukker så er det veldig vanlig at man bare blir trøtt i stedefor hyper...

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Takk for svar på det :) blir nok litt hyper om jeg får i meg mye sukker - men overdose blir jeg trøtt av. Ca hver lørdagskveld :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, ja en sjokolade eller to kan eg bli veldig hyper av... Var ca fem min hyper og så bare sovnet eg :P hadde ikkje trodd det selv. Hehe..

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Eg vart dårleg når eg satt på venterommet pga mykje lukt frå fremmede. Sa i frå til dei på labben og fekk legga meg ned på ei seng. Holdt på å sovna, men var så mykje lydar og sol så det vart vanskeleg. Men vart ikkje hyper! Blir ein slek ekstrem overdose at kroppen går i sjokk og tar ein liten pause trur eg :P Du får jo ikkje lov til å gå eller noko, så trur at dersom du kunne reist på shopping mellom prøvane hadde du blitt meir gira.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da har jeg vært å tatt glukosebelastningen.Denne gang hadde de en ny drikk,husker ikke navnet,men den var langt ifra så kvalmende!!Jeg brakk meg nesten ikke,og var i form etterpå.Smakte som uvannet fun bringebærsaft med en god dose sukker i.

Blodsukkeret var fint før belastningen,men dobblet seg etterpå så da blir det ekstra oppfølging denne gang også,helt greit:-)

Så damer,be om den nye som er kommet på markedet isteden for det sndre.Denne ble det "bare" 1.5 glass utav også;-)

Da har jeg vært å tatt glukosebelastningen.Denne gang hadde de en ny drikk,husker ikke navnet,men den var langt ifra så kvalmende!!Jeg brakk meg nesten ikke,og var i form etterpå.Smakte som uvannet fun bringebærsaft med en god dose sukker i.

Blodsukkeret var fint før belastningen,men dobblet seg etterpå så da blir det ekstra oppfølging denne gang også,helt greit:-)

Så damer,be om den nye som er kommet på markedet isteden for det sndre.Denne ble det "bare" 1.5 glass utav også;-)
Får håpe de har den nye da, hørt så mye fælt om den gamle :p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp