Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kan nok ikke svare deg på spørsmålet ditt.. Har ikke barn og er bare en prøver.. [;)]
Men jeg vil bare få ønske deg velkommen til forumet her og gratulere deg så masse med babyen i magen![:)]
Er et veldig koselig forum dette, og du vil nok få svar på spørsmålet ditt. Her er det mange hjelpsomme damer, men det er ikke så mye fres her så seint på kvelden. [;)]
hei
ja, magen min er kald, spesielt fra navlen og ned. har ikke noe å si at jeg har på genser som når langt nedpå rompa, blir kald lell magen. det er sikkert noe med kroppstempraturen, men ganske pussig, spør du meg. vi er kommet like langt i svangerskapet, har termin 11. november. lykke til videre med magen[;)]
ja....det har jeg oxo kjent nå i flere kvelder...spes.nå når "tuten" har blitt større[:)]kansje det er fler som har det ja....det har jeg ikke tenkt over...!?!?hva kan det komme av da....?mulig den er mer utsatt når den stikker mer frem[:D]
Er helt ny her jeg også.. Det med at magen blir kald kan vel komme av at underhudsfettet er så strukket, at det blir så tynt, vanskeligere å holde på varmen... Ikke vet jeg, men har det på akkurat samme måte jeg også.. Er i uke 36 nå på søndag..
Fint å se at det ikke bare er meg som har lite å foreta meg på en fredags kveld[;)]