Svangerskap uttafor livmora?

^Milla^

Gift med forumet
Er gravid (enn så lenge), fikk små blødninger på mårran i går og medfølgende mensmurringer. Uttover dagen begynte jeg å få ubehag/smerter på venstre side omtrent i hoftehøyde. Eller.. allfall på venstre side, et ganske stort omeråde føles det som, fra under navlen opp mot ribbeina en plass.. vanskelig å kjenne på akkurat hvor det er, men er SINNSYKT ubehagelig(dvs ikke direkte smerter, men sterkt ubehag) Er det konstant, uten stopp.

Har barnefri i helga, og tenkte å sove leenge å slappe av, men vokna halv 9 og måtte på do, å etter det var det umulig å sove, pga dette. Har tatt en paracet nå, men later ikke til å virke[&o]

Har ikke blødd mye, men noe samt veldig mørk utflod(beklager detaljer) Men er litt bekymra hva det kan være, har lest om svangerskap uttafor livmora og symptomene stemmer jo omtrent. Men vil lixom ikke virke hysterisk..

Men om noen har erfaring med exu eller noe annet som kan fremkalle dette ubehaget gjerne del med meg.

ring legevakta. sitter embryo i en eggleder f.eks kan det jo være lurt å bli sjekket tidlig.

Jeg hadde exu uten smerter. Bare sparsomme blødninger. Hadde det i 2 uker før jeg fikk kjempa meg til en ultralyd[>:] Hadde da flaks pga det var rett før det sprakk[:o] Var da 8 uker på vei.. hadde litt intens stikking på den ene siden eg gang, men skjønte ikke at det var det som gjorde det før jeg fikk vite om det..

må vell dra på legevakta eller ringe de, gruer meg som hund allerede, de er ikke særlig hjelpsomme der med mindre man har synlige skader og blodet spruter. Har vært der endel ganger, og har alltid måtte "krangla" meg til hjelp[&o]

jeg hadde utenfor livmoren, eneste jeg kjennte var at jeg hadde litt vondt i ene siden inni mellom...
Var når jeg kom på sykehuset for kontroll de såg det var utenfor livmoren...

Back
Topp