Svangerskap utafor livmora..

Nurkis

Gift med forumet
noen her som har hatt det?
Har prøvd å lese litt om det, men har ikke funnet så innmari mye...

ORIGINAL: Zerena
ja jeg hadde det rett før jeg ble gravid med mini...

merket du no til det?

ORIGINAL: Nurkis
ja jeg hadde det rett før jeg ble gravid med mini...

merket du no til det?

ja jeg hadde veldig vondt i magen og hadde stråling nedover lårene...
det var rett og slett helt jævlig [X(]

åhh..... [&o]
shit..... er livredd for at det er det jeg har nå....

Har også hatt det. Sterke smerter og blødning var det jeg fikk.
Rett og slett jævlig som Zerena sier...

åhh..... [&o]
shit..... er livredd for at det er det jeg har nå....

Har du vondt?

ja,jeg har hatt det..

Det jeg merket var at det var vondt i ene sida mi (ved hofta om du forstår) ganske ofte... Var på innvendig UL og da viste det seg at den var på utsiden av livmoren, vart sendt på utskrapning samme dagen...

ja, har vondt i magen og det går faktisk nedover lårene....
har tenkt at det bare er livmora som utvider seg, for hadde veldig vondt forrige gang og.. men detta er mye mer...
Er veldig vondt, men ikke verre enn at jeg takler det....
skal til legen i morra!

Eg har hatt det, hadde symptomer i godt over ei veke før eg sjekka opp i det.
Hadde magesmerter, brunaktig utflod, og fryktlig vondt rett over kragebeinet, husker ikkje nøyaktig hvilken side.
Smertene over kragebeinet var vist på grunn av veske som lekk ut i bukhulen.

Hadde ikkje sånn ekstremt vondt i magen, var der med kragebeinet som var verst for min del, de siste dagene fikk jeg og en del sterke smerter nede i ryggen.

Hadde nok ikke gått til lege hadde det ikke vært for at vi skulle reise på ferie til Danmark, er idag veldig glad vi skulle reise så jeg fikk sjekket opp i det. Hadde jeg gått ei lita stund til så kunne det gått ganske så galt.

Om du har mistanke om exu så kontakter du lege snarest, tidligere en finner utav det, jo bedre er det!

Lykke til!! Håper alt er som det skal være!!!

Ja. Hadde for et år siden. Hadde hadd vondt i en mnd før det plutselig ble verre. Var ikke grusomt vondt, men nok til at jeg skjønte noe ikke stemte. Blødde bittelitt enkelte dager. De måtte self stoppe utviklingen og brukte cellegift. Har ikke sjekka opp, men de regna med at høyre eggleder er ødelagt hos meg.

dra til legen i morra og hold oss oppdatert om hvordan det går.
kommer til å tenke på deg

takk! Skal oppdatere i morra! [&o][:)]

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Eg har hatt det, hadde symptomer i godt over ei veke før eg sjekka opp i det.
Hadde magesmerter, brunaktig utflod, og fryktlig vondt rett over kragebeinet, husker ikkje nøyaktig hvilken side.
Smertene over kragebeinet var vist på grunn av veske som lekk ut i bukhulen.

Hadde ikkje sånn ekstremt vondt i magen, var der med kragebeinet som var verst for min del, de siste dagene fikk jeg og en del sterke smerter nede i ryggen.

Hadde nok ikke gått til lege hadde det ikke vært for at vi skulle reise på ferie til Danmark, er idag veldig glad vi skulle reise så jeg fikk sjekket opp i det. Hadde jeg gått ei lita stund til så kunne det gått ganske så galt.

Om du har mistanke om exu så kontakter du lege snarest, tidligere en finner utav det, jo bedre er det!

Lykke til!! Håper alt er som det skal være!!!

Kragebenet???? Merkelig anatomi du har da [;)]

[8|]

Javel, var nå helt normalt iallefall. Så får nå anatomien min være så som så[;)]

ja har hatt å gikk før længe
va nært v å stryke m, fikk beskjeden at æ ikkje kunne få unga etter d, pga operasjon å komplikasjona men har fått 2 små etter d så heldivis tok di feil

mit råd: kom sæ t lægen å få d sjækka opp så fort som f

Back
Topp