Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Tenkte jeg skulle få tatt en synstest, men det er vel bortkastet om synet stabiliserer seg etter en tid.. Det er bare så irriterende å ikke se like bra..! Skulle ønske jeg var langsynt og kunne finne meg noen billigbriller på Nille som en reserveløsningMitt syn har endret seg kraftig i begge svangerskap! Det er vistnok helt normalt!![]()
Med nr 1 brukte jeg ikke linser eller briller på de 9 mnd'ene.. Så plutselig greit.
Med nr 2 ble jeg kvalm bare jeg gikk uten linser i 30-60 minutt, og så generelt dårligere.
Nå har det begynt å stabilisere seg og bli normalt igjen (jenta er 4 mnd snart), så nå kan jeg gå uten linser en dag hvis jeg ikke er ute å kjører.
Optiker sa forresten at jeg ikke burde sjekke synet før 3 mnd etter svangerskapet fordi det brukte såpass på å "stabilisere" seg igjen
Takk for svar! Tenkte jeg skulle få tatt en synstest, men det er vel bortkastet om synet stabiliserer seg etter en tid.. Det er bare så irriterende å ikke se like bra..! Skulle ønske jeg var langsynt og kunne finne meg noen billigbriller på Nille som en reserveløsning![]()