Svangerskap nr 4, et ønske ♡

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
dette er gangen ting er planglagt og ting ligger til rette for et barn <3

Men denne gangen er alt mye tyngre psykisk, redsel og frykt.

Etter 2,5 mnd uten prevensjon klaffet det og gleden er stor♡ men tar meg i å være bekymret og redd for at det skal gå galt :'( redd for å våkne opp med blødning, :(

Hvordan ender det? Får jeg fullføre frem til september?? Mye tanker som svirrer denne gangen.
 
Det går nok bra skal du se, men vanskelig å ikke la vær å være bekymret:( prøv å tenk positivt og se for deg at du er høygravid i september:)
 
Huff :( det skal ikke være greit å gå gravid, men jeg krysser fingrene for oss alle her inne :)
 
Idag 4+3 har jeg hatt tynnflytende utflod og har hele tiden trodd at det var blod :/

Men dette går bra :) en dag nærmere 5 uker :)
 
4+4 uke og nå sliter jeg litt med å smøre 4 matpakker på morningen:/ har idag vært røykfri i 10 dager og har vist om nurket i 8 dager♡

Heldigvis har jeg en herlig svigersøster som vil prate baby hele dagen når sambo fornekter det litt og ikke vil at det skal være et samtaleemne pga det er for tidlig mener han.

Har tenkt litt på det og jeg tok ut prevensjon 28 okt og unnfangelsen fant sted 26 des så to små mnd tok det og det kom nok som et sjokk på min kjære samboer :) skal la det synke inn litt før jeg tar det opp igjen :) hadde han bare kunne sett på meg hadde han lakt merke til forandringene som har skjedd med puppene mine allerede:/
 
Back
Topp