Du kan forsøke ta ny graviditetstest på morgenurin. Kanskje du får visshet i noen ting?
 
Kroppen min brukte ett år på å stabilisere seg da jeg slutta på Cerazette. Var ett år fra helvete, med alt fra blødninger annenhver dag til ekstreme svangerskapssymptomer!
Gikk riktignok på cerazette i 5 år før jeg sluttet, så var nok derfor kroppen tok litt av...
 
nense: Oi hjelp.. Har naturligvis googlet mye de siste dagene og leste derfor at noen kvinner kan være overfølsom ovenfor stoffet som er i cerazette og det kan gi slike bivirkninger når en slutter. Trodde knapt på det. Var du hos legen? Så rart at ikke leger sier at dette kan skje når man starter med det. Hadde aaaaldri i livet begynt med disse pillene dersom jeg visste at det kunne gi disse plagene.
 
nense: Oi hjelp.. Har naturligvis googlet mye de siste dagene og leste derfor at noen kvinner kan være overfølsom ovenfor stoffet som er i cerazette og det kan gi slike bivirkninger når en slutter. Trodde knapt på det. Var du hos legen? Så rart at ikke leger sier at dette kan skje når man starter med det. Hadde aaaaldri i livet begynt med disse pillene dersom jeg visste at det kunne gi disse plagene.
 
nense: Oi hjelp.. Har naturligvis googlet mye de siste dagene og leste derfor at noen kvinner kan være overfølsom ovenfor stoffet som er i cerazette og det kan gi slike bivirkninger når en slutter. Trodde knapt på det. Var du hos legen? Så rart at ikke leger sier at dette kan skje når man starter med det. Hadde aaaaldri i livet begynt med disse pillene dersom jeg visste at det kunne gi disse plagene.

Var hos legen, men var ikke noe å gjøre med.
Hadde også problemer da jeg startet på dem, men det var de jeg hadde minst problemer med, så sa fortsatte jeg på dem.
Men kommer ALDRI til å bruke p-piller eller minipiller som prevensjon igjen! Her er det kondom som gjelder hvis jeg noen gang skal føle behov for prevensjon [emoji6] er gift og gravid, så nå trenger jeg i grunnen ikke prevensjon [emoji23]
 
Back
Topp