Svangerskap kurs

Lykke<3

Forelsket i forumet
Når melder enn seg opp til det?
gjør en det selv, eller gjør legen det for deg?
og når begynner man å gå på det? :)

Dere som har gått, syns dere det hva hjelpsomt osv?

for meg så var det jordmor som meldte meg opp på helsestasjonen.
For meg var det ikke så mye nytt, da jeg kunne mye teori fra skolen. men for mannen var det veldig
informativt og han fikk svar på ting han lurte på :)
Jeg syns uansett det var kjekt å gå der for å få litt oppfriskning :)

Vi var der vel i uke 31 eller noe, men noen på kurset var i uke 39 liksom, så her kom det litt an på når kursene ble holdt

Aldri vært på...

det var jm som meldte på meg også:-) var vell i uke 37 tror jeg. jeg hadde lest om alt selv. så kunne det de snakket om. men det var greit å være med likevel:)

jeg har egentlig ikke sett helt poenget.. men det er meg som person :) vi fikk omvisning på føden privat sist gang da av ei jordmor vi kjente til, i tillegg til en kontroll og litt forklaring om hva som skjer når en kommer inn på føden:) det syntes jeg var veldig greit da.. å vite hvor vi skulle gå hen, og hva som ville skje sånn ca :)

Skal ikke! Bortkastet tid og penger, er det noe jeg lurer på spør jeg jordmor eller lege... Men det er bare min mening ;-) Hihi :-P

Skal ikke! Bortkastet tid og penger, er det noe jeg lurer på spør jeg jordmor eller lege... Men det er bare min mening ;-) Hihi :p

Kurset var gratis ;) hverfall her... vet ikke om alle har det slik

Her er det ikke gratis :-/

Hadde det ikke vært gratis her heller så hadde ikke jeg heller gått, men gikk jo bare i mitt første svangerskap.

Aha, får høre om det er gratis her også :) hadde vært greit å gått, er førstegangs fødene :)

Back
Topp