Svangerskap etter konisering?

Susan Hoang

Blir kjent med forumet
Siden 23.desember har jeg hatt blødninger hver dag, og etter å ha postet et innlegg her inne var det ei som tipset meg at det kunne være livmortappen.. Etter flere ultralyder hvor det ble sagt at det var morkaken som hadde løsnet, tvang jeg igjennom en GU hvor det viste seg at jeg blødde fra arret etter koniseringen. Fikk info om mulige komplikasjoner som for tidlig fødsler og livmorhals som ikke åpnet seg..

Er ikke så mye jeg kan gjøre da jeg bare er 17 uker å vei, men jeg lurer bare på om det er noen her som har opplevd lignenede, kanskje noen som har lyst til å dele sine erfaringer med meg..?

hvis du har jatt konsiering så har du vell ikke noe livmortapp??
vet hos meg så har dem fjerna livmortappen og litt av livmorhalsen...

jeg har ikke opplevd blødninger (er 27 uker nå), å tror ikke det kan være fare for at livmorhalsen IKKE åpner seg...
før da di ikke svidde vekk under opperasjonen å sydde, da kan jeg se for meg at det kan være slike komplikasjoner, men nå som dem bruker laser så er eneste faren at det åpner seg for tidlig.

Joda, livmotappen er der den.. :) Ble fjernet en kjegleformet bit av den med laser, men det var april 2008... Så jeg syns det er litt rart å skulle blø fra den snart 3 år etterpå.. Men nå skal det også sies at jeg blør nesten alltid etter samleie, så den er vel litt sårbar.

Ifølge fastlegen min så kunne det hende at halsen ikkeåpnet seg, men som regel så var det størst sannsynlighet for at den åpnet seg for fort..

Synes det bare var godt å få trykket ordene her, dele med noen.. Kjenner jeg blir sliten av å gå rundt med disse tankene hele tiden.. 

Back
Topp