Svangerskap å lavt stoffskifte.

Pixxi

mamma på heltid <3
Såh, jeg har alvorlig lavt stoffskifte å er på mitt 3 år med medisinutprøving da kroppen min ikke vil absorbere medisinene mine godt nokk til at stoffskifte blir nokk regulert å det har jo resultert i at kroppen min falmer. Jeg har nå blitt satt på en dobbel kur for å få verdiene mine betraktelig ned. Dagen før møtet med endokrinolog fikk jeg positiv test å ble helt satt ut mtp at det ikke var planlagt å siden kroppen min har gjort alt ustabilt så skulle sjangsen være minimal på timen med legen sa jeg at jeg hadde fått positiv test å han ble satt ut å utbrøt at dette svangerskapet må avsluttes pronto! Han forklarte at med mine verdier så kom ikke jeg til å klare å fullføre ett svangerskap å sjangsen for at fostret om det skulle bli født bli hjerneskadet jeg ble oppriktig lei meg selv om det ikke var planlagt, å er i tvil om hva jeg burde gjøre. Så til spørsmålet: er det noen her som har stoffskifte problemer som har opplevd noe lignende?

Har de ikke sagt noe om graviditet og prøving til deg tidligere? Jeg ville kontaktet legen igjen for en god gjennomgang. Jeg har en venninne som måtte ta abort fordi hun gikk på medisiner som ville ført til alvorlige fosterskader, hun ble uplanlagt gravid.

siden jeg i utgangspunktet ikke skulle ha flere barn så har jo ikke dette vært ett tema vi har trengt å snakke om jeg for min del føler meg jo 100 ganger bedre i kroppen nå som jeg er gravid- om det gir mening har flyttet til ny plass å venter enda på fastlege her, men har jo såklart tenkt å ringe å få en time hos en eller annen på samme legekontor

Back
Topp