Svanemadrasser

smash

Forumet er livet
VIP
Er ikke det ganske bra madrasser?

Vi fikk seng med svanemadrasser, tykke, og med overmadrass.
Det er 7 år siden, men de er skikkelig nedsunkne og vonde å sove i..
Jeg veier 63 og mannen 76, så er vel ikke for at vi er feite liksom...
Hvor lenge skal madrasser vare? Er 7 år veldig gammelt?
Trodde de skulle holde seg bra i noen år til..

Skal vare myyye lenger enn det! Vet den billigste til jysk ahr 10 års garanti liksom..

M3rl0t skrev:
Skal vare myyye lenger enn det! Vet den billigste til jysk ahr 10 års garanti liksom..

Var det jeg å trodde... De er så ubrukelige å sove i..
Så vi har spart litt, så vi skal kjøpe nye, dyre og gode madrasser, men kanskje vi burde sjekket det med garantien og sånn først...

smash skrev:

M3rl0t skrev:

Så vi har spart litt, så vi skal kjøpe nye, dyre og gode madrasser, men kanskje vi burde sjekket det med garantien og sånn først...

Kjør på! Er dere heldige så kan dere jo få ny madrass GRATIS! Værste som kan skje er jo at dere får beskjed om at dere bare må kjøpe ny hvis dere er misfornøyd! Hvor kjøpte dere den?

M3rl0t skrev:

smash skrev:

M3rl0t skrev:

Kjør på! Er dere heldige så kan dere jo få ny madrass GRATIS! Værste som kan skje er jo at dere får beskjed om at dere bare må kjøpe ny hvis dere er misfornøyd! Hvor kjøpte dere den?

Det var bryllupsgave fra svigers, så jeg må høre med de. Aner ikke hvor de er kjøpt..

Vi har svanemadrasser. Og overmadrassen blir nedsunket ja, derfor er det lurt og snu på en av og til, og ta den av og riste/denge den litt.

men du trenger el ikke bytte hele madrassen ?
Holder jo med og bytte overmadrass ?

Vi bytta overmadrass for et år siden, og senga ble som ny.

Back
Topp