Svakt svakt lyse rosa på papiret

Malloo

Betatt av forumet
Hei! Vet det er vanlig med små blødninger i graviditet, men jeg blir jo så utrolig tankefull og bekymra. er 6+0 i dag, og antydning til veldig svakt lyse lyse rosa på papiret når jeg tørket meg.
Har dere også opplevd det?
Ikke noe uvanlige smerter eller lignende.
trøtt og slapp og litt murring som vanlig bare
 
Hei! Vet det er vanlig med små blødninger i graviditet, men jeg blir jo så utrolig tankefull og bekymra. er 6+0 i dag, og antydning til veldig svakt lyse lyse rosa på papiret når jeg tørket meg.
Har dere også opplevd det?
Ikke noe uvanlige smerter eller lignende.
trøtt og slapp og litt murring som vanlig bare

Jeg fikk litt brunrosa en gang i uke 15. Dro da til gyn og alt var ok. Hun sa at det var vanlig med skjøre slimhinner i svangerskapet, og at man f.eks kunne begynne å blø litt ved trykking på toalettet, sex eller løping (tror jeg det var?).
 
Jeg fikk litt brunrosa en gang i uke 15. Dro da til gyn og alt var ok. Hun sa at det var vanlig med skjøre slimhinner i svangerskapet, og at man f.eks kunne begynne å blø litt ved trykking på toalettet, sex eller løping (tror jeg det var?).
Hadde sex i går kveld, så kanskje det er derfor! Får håpe det :happy:
 
Hadde sex i går kveld, så kanskje det er derfor! Får håpe det :happy:

Jeg blødde litt etter sex forrige gang (veldig tidlig), og alt var fint med den lille på neste ultralyd så jeg ville ikke bekymret meg :) Jeg mistet riktignok senere, men det var mange uker etter og hadde ingenting med den blødningen å gjøre (siden vi fikk påvist liv mellom de to hendelsene).
 
Back
Topp