Svakt positiv gr.test og positiv eggløsningstest

AnonymMamma

Andre møte med forumet
Hei. Tok idag en graviditetstest som viste svakt positiv. Tok etterpå en eggløsningstest som var veldig positiv. Har hørt eggløsningstester alltid er positiv når va er gravid. Tok også en til graviditetstest, som viste negativt, men tok denne kort tid etterpå, så kan muligens være jeg ikke har spart opp nok urin siden forrige test. Er også over en måned siden jeg har hatt vanlig mens, så den burde egentlig vert her. Har hatt mensmurringer i nesten to uker uten tegn til menstruasjon. Det kan jo være svært sannsynlig at det bare er eggløsning jeg har nå. Men er det noen med lignende erfaringer og opplevelser?:) ønsker positiv graviditetstest nå som vi prøver:)

Jeg ville tatt en ny test imorgen tidlig. Hvis den første var svakt positiv så er det ikke så rart at den andre var negativ da du ikke hadde "spart" urin:)

Om den viste positiv så er den nok det. Ta en ny en i morgen tidlig :)

Tror vi kan gratulere :) fått positiv EL test samtidig som svak positiv G-test begge mine svangerskap :)

Gratulerer!! Jeg tok en eggløsningstest nå som jeg hadde liggende og den ble positivt... Jeg er 9 uker på vei ;)

Jeg ville tatt en ny test imorgen tidlig. Hvis den første var svakt positiv så er det ikke så rart at den andre var negativ da du ikke hadde "spart" urin:)

Enig i det. Jeg lekte mye med eggløsningstestene mine da jeg ble gravid, syns det var veldig gøy å se hvor positive de ble. Alle ble positive, så positive at det nesten ikke var nok farge til kontrollstreken i det hele tatt.

Back
Topp