svakrere tester

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei alle sammen!

Har fått sterke positive tester de siste dagene, er 5+3, men i dag var testene svakere, og det gjør meg jo bekymra, har noen av dere opplevd det samme? bør jeg engste meg?

mvh prøver

Hei alle sammen!

Har fått sterke positive tester de siste dagene, er 5+3, men i dag var testene svakere, og det gjør meg jo bekymra, har noen av dere opplevd det samme? bør jeg engste meg?

mvh prøver

Mine tester varierte litt selv om jeg brukte samme type tester og testet på morningen. En dag var teststreken sterkere, neste dag var kontrollstreken sterkere, av og til var de ganske like sterke osv.... Målet Hcg samtidig så vet at den var stigende og nomal:) Det var bare litt variasjon i testene.

Hadde derfor ikke lagt så mye betydning i endringene i testene dine, men mindre de blir veldig mye svakere:)

Hvis det var et engangstilfelle ville jeg ikke engstet meg mye, men følg med i dagene som kommer. Jeg har selv mistet to ganger, så vet det kan skje, men fra én test ville jeg ikke tenkt så mye..

Opplevde det selv med rfsu strimler, men var nok bare variasjon i testene:) kjøpte 3 pakker å testet ut for å være sikker på det:p

Har også opplevd lignende, bare variasjoner i testene! Meen, hvis det er svakere over flere dager, og de blir svakere og svakere så er det ikke så positivt! Men litt variasjon er vanlig[emoji1]

Back
Topp