Svakere tester?

BergenBaby2015

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Hei! Har hatt en dårlig magefølelse siden jeg testet positivt for rundt en uke siden, uten at jeg vet hvorfor. Testen jeg tok forrige søndag var veldig positiv. Jeg har også tatt et par tester i mellomtiden, og i dag - synes det ser ut som det går feil vei? De nederste er de nyeste, ikke motsatt. Er kanskje 4+5 i dag. Bare å vente på blødning nå eller? Skal selvsagt ringe legen i morgen og be om blodprøve. Sist jeg hadde samme magefølelse hadde jeg rett, og det ble MA.

Vedlegg

• 90BCD288-5553-4BE3-B294-29D5C3DE9B41.png
    90BCD288-5553-4BE3-B294-29D5C3DE9B41.png
    2,5 MB · Visninger: 105
Hei! Har hatt en dårlig magefølelse siden jeg testet positivt for rundt en uke siden, uten at jeg vet hvorfor. Testen jeg tok forrige søndag var veldig positiv. Jeg har også tatt et par tester i mellomtiden, og i dag - synes det ser ut som det går feil vei? De nederste er de nyeste, ikke motsatt. Er kanskje 4+5 i dag. Bare å vente på blødning nå eller? Skal selvsagt ringe legen i morgen og be om blodprøve. Sist jeg hadde samme magefølelse hadde jeg rett, og det ble MA.
Kan se ut som hcg kanskje synker litt ja.., er testene tatt med morgenurin eller etter du har drukket lite? Hvis testene er tatt når du har drukket mye kan jo det spille en rolle. Krysser fingrene for deg:Heartred

Legene sier du ikke skal ta den streken så alvorlig. Det handler jo om hvor utvannet urinen er osv. Jeg synes strekene ser fine ut.
Tror eneste måten å finne ut av er å gå til l2gwn og sjekke stigningen.
Masse lykke til!!! Krysser fingrene for deg. :Heartred

Vil vel ikke få svar på dette før jeg har vært hos legen. Testene er tatt litt her og der morgen/ettermiddag. Nei, man kan vel ikke bruke testene som svar på utvikling helt sikkert. Hadde nok ikke fortsatt å teste om det ikke var for magefølelsen :) takk for svar uansett!

Fått en liten blødning nå og vondt nederst til høyre, så frykter både SA og graviditet utenfor livmor:/ legen på mandag i alle fall!

Fått en liten blødning nå og vondt nederst til høyre, så frykter både SA og graviditet utenfor livmor:/ legen på mandag i alle fall!
Uff, krysser fingrene for deg :Heartred Masse lykke til!

Back
Topp