Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for at du sier detde testene trenger ikke bety noe. fargemengden kan variere. hold oss oppdatert. lykke til[emoji173]
Åh, jeg håper det!Det skal nok gå bra!![]()
<3
Da har jeg snakket med lege. De har ikke mottatt svaret på prøven fra fredag, så de skulle ringe meg i morgen. Hcg på onsdag var 213, noe hun mente var helt normalt. Jeg føler det er veldig lavt, men må nesten bare stole på det hun sa. Hva tenker dere?
Ja, da var jeg 4+6. Takk for at du la ved den tabellen, det beroliget meg veldig.Var du 4+6 da? Da jeg var 4 (pluss ett eller annet) så hadde jeg bare HCG på 48, det er jo lavt i forhold til hvor store variasjoner det kan være, men likevel innenfor normalen.
Ja, da var jeg 4+6. Takk for at du la ved den tabellen, det beroliget meg veldig. [emoji173]️ Beklager hvis jeg virker helt hysterisk. Jeg er en person som generelt bekymrer meg for alt mulig, så det hjelper jo ikke på nå når jeg er gravid (må le litt av meg selv). Tror jeg må prøve å slappe litt av [emoji5] Hvis det går galt så er det uansett ingenting jeg kan gjøre.
Så bra. Der ser du. Alt ordnet seg [emoji4] ikke ta flere hjemme tester nå. Du er jo gravid, ingen tvil om det [emoji4] når jeg fant ut jeg var gravid denne gangen, tok jeg test mandag (svak strek) og en lørdagen etter (sterkere strek). Dette var bare pga jeg syns det var fjernt å være gravid igjen! Dette er min tredje gang med mitt første barn. Håper vi kan gratulere hverandre i november [emoji4]Jeg lovte å komme med en oppdatering. Legen ringte i dag og kunne fortelle at hcg fredag var 538, så da har det doblet seg ++ fra onsdag (213) [emoji5]️ Fikk også henvisning til tul siden jeg enda er bekymret for exu. Nå føler jeg at jeg kan puste litt ut, og kanskje melde meg inn her på termingruppa etter hvert [emoji5]️