Svakere test på morgenurin

Bringebærpai

Glad i forumet
jeg testet positivt i går kveld 9 eller 10 dpo. Tok en test i dag morres, og den er svakere enn i går :confused:
Riktig nok vært oppe å tisset flere ganger i natt, og hadde lysere tiss enn når jeg testet i går...
Bør jeg være bekymret?

Er blitt så forkjølet, hostet i hele natt. Det går ikke ann å hoste på seg spontanabort eller??
Sikkert helt-teit spørsmål, men... :nailbiting:o_O

Håper virkelig ikke at jeg mister nå...?

Nei det går ikke an :-)

Prøv igjen i morgen! Testene skal bli sterkere og sterkere i starten, men fargestoffet kan være litt forskjellig, så å se forskjell fra kveld til neste morgen trenger ikke bety noe. Opplevd det selv. Det gikk fint uansett. Variasjon fra dag til dag kan gå opp og ned. Men over tid bør de bli sterkere og sterkere. «Det er forskjell på vær og klima» lykke til!

Jeg får alltid sterkere test på ettermiddag/kveld, enn morgen. Hcg nivået er lavt i starten og da skal det ikke så mye til før streken blir svakere, bare litt lysere urin. Krysser fingrene for at testene blir sterkere over tid:)

Nei det går ikke an :)

Prøv igjen i morgen! Testene skal bli sterkere og sterkere i starten, men fargestoffet kan være litt forskjellig, så å se forskjell fra kveld til neste morgen trenger ikke bety noe. Opplevd det selv. Det gikk fint uansett. Variasjon fra dag til dag kan gå opp og ned. Men over tid bør de bli sterkere og sterkere. «Det er forskjell på vær og klima» lykke til!
Ok, tusen takk for at du roet meg ned :) :)

Back
Topp