Svakere strek

Helt sant! Supert at legen min har det alså. Men det er jo mulig å ta en gyn hos legen så slipper man å kjøpe masse tester og bekymre seg unødvendig! :) Tenker at du vet, med 3 barn, at unødvendig bekymringer ikke er bra! :) Det var bare det som var poenget mitt. Vi betaler 600kr for privat UL. Synest ikke det er svindyrt. Dessuten hvis du var hos legen med veldige bekymringer så ville legen henvist deg i UL på sykehuset, og det er også gratis! :)

600 :O så billig! Halve prisen av det jeg må betale.

Har masse tester liggende ;p så d koster meg ikke akkurat så mye å bruke dem :p det koster 900 kr hær for privat ul så som student t og 3barns mor er det svindyrt. Joda skal til lege neste uke så får høre hva han sier da :)
skjønner godt. 900kr er jo tross alt en hel ukes matbudsjett nesten! lykke til uansett :)

Veldig snodig at det er så dyrt noen plasser. Jeg bor ganske sentralt og kan velge mellom flere steder. Kanskje derfor prisen blir presset ned?

Jøss, hvor bor du?
Jeg bor i Oslo/Bærum og prisene er like elendige både i Bærum og Oslo, av det jeg har klart å finne. Har sjekka sånn 10 ulike klinikker.

Oi! Skulle nesten tro det hadde vært annerledes? Jeg bor sør for Stavanger. Har mulighet å reise til tre forskjellige byer så det er mange valg her. Ser at de fleste ligger på 600kr for en vanlig UL.

Jøss, hvor bor du?
Jeg bor i Oslo/Bærum og prisene er like elendige både i Bærum og Oslo, av det jeg har klart å finne. Har sjekka sånn 10 ulike klinikker.
Oi! Skulle nesten tro det hadde vært annerledes? Jeg bor sør for Stavanger. Har mulighet å reise til tre forskjellige byer så det er mange valg her. Ser at de fleste ligger på 600kr for en vanlig UL.

Ja, ikke sant?
Om ikke annet, så er ul nummer 2 på kr. 900, men dyrt blir det. Nå har jeg hatt blødninger lenge uten smerter som tyder på SA, så skal høre med legen om mulighet for en henvisning ;)

Ja, ikke sant?
Om ikke annet, så er ul nummer 2 på kr. 900, men dyrt blir det. Nå har jeg hatt blødninger lenge uten smerter som tyder på SA, så skal høre med legen om mulighet for en henvisning ;)
Så lurt! det hadde jeg gjort. Med nr 2 hadde jeg mye magesmerter uten blødninger. Helt ufarlig! Men jeg gikk til legen og fikk komme på UL på Sykehuset samme dag, kun for at jeg som mor ikke skulle bekymre meg :)

Så lurt! det hadde jeg gjort. Med nr 2 hadde jeg mye magesmerter uten blødninger. Helt ufarlig! Men jeg gikk til legen og fikk komme på UL på Sykehuset samme dag, kun for at jeg som mor ikke skulle bekymre meg :)

Ja, jeg her blødd i 3 uker til og fra i mengde og farge. 1 uke siden forrige ul, som legen mente jeg skulle ordne privat selv. Men drar tilbake nå og får forhåpentligvis en henvisning. Vet jo ikke engang om jeg er gravid lenger :p
Men smerter har jeg jo altså ikke hatt, så det har hvis tilfelle, vært en helt smertefri SA.

Ja, jeg her blødd i 3 uker til og fra i mengde og farge. 1 uke siden forrige ul, som legen mente jeg skulle ordne privat selv. Men drar tilbake nå og får forhåpentligvis en henvisning. Vet jo ikke engang om jeg er gravid lenger :p
Men smerter har jeg jo altså ikke hatt, så det har hvis tilfelle, vært en helt smertefri SA.
Synest det er tullette at legen din sier du skal ordne ul selv! Dersom det er blødninger skal du kreve å få henvisning til ul på sykehus. Ikke gi deg. Lykke til <3

Synest det er tullette at legen din sier du skal ordne ul selv! Dersom det er blødninger skal du kreve å få henvisning til ul på sykehus. Ikke gi deg. Lykke til <3

Takk for råd, skal være litt mer bestemt denne gangen! Er litt forsiktig når jeg er hos legen, og utsetter gjerne legebesøk i det lengste :p men det er det jo all grunn til å slutte med :rolleyes:

Back
Topp