Svakere strek på graviditetstest

Lysbuen

Flørter med forumet
Hei dere,
Jeg tok en graviditetstest i går, 9+0. Fikk svakere strek enn tidligere. Har hatt lite symptomer hele tiden og tenker nå at det muligens er MA. Noen som har erfaringer med svak strek så langt ut i graviditeten?
Tok vanlige blodprøver forrige fredag, og har ikke hørt noe, så har tenkt at de viste ok verdier. Skal ha ul 12+3, syns det er litt lenge å vente på å finne ut om det er liv. Noen råd?

Hei dere,
Jeg tok en graviditetstest i går, 9+0. Fikk svakere strek enn tidligere. Har hatt lite symptomer hele tiden og tenker nå at det muligens er MA. Noen som har erfaringer med svak strek så langt ut i graviditeten?
Tok vanlige blodprøver forrige fredag, og har ikke hørt noe, så har tenkt at de viste ok verdier. Skal ha ul 12+3, syns det er litt lenge å vente på å finne ut om det er liv. Noen råd?
Google hcg hook effect :)

Hei dere,
Du kan ikke ta tester nå for å sjekke hvor sterke de er ☺️ Hook effekten har nok slått inn

Hei dere,
Det har nok sammenheng med hook effekten. Er for sent å måle hcg gjennom teststrimler når du er så langt på vei :Heartred

Tusen takk for svar, dere. Tenkte å prøve denne metoden som jeg fant nå. Men tenker jeg ikke skal bekymre meg så mye uansett. Evt. ber jeg om blodprøver til uka.

Vedlegg

• Screenshot_20240211_123422_Chrome.jpg
    Screenshot_20240211_123422_Chrome.jpg
    350,1 KB · Visninger: 46
Tusen takk for svar, dere. Tenkte å prøve denne metoden som jeg fant nå. Men tenker jeg ikke skal bekymre meg så mye uansett. Evt. ber jeg om blodprøver til uka.
Blodprøver så sent kan også være stressende, hcg begynner å stabilisere seg veldig nå, så du får ikke den samme økningen like ofte ☺️

*Sniker*
Enste som kan gi en indikasjon når du er kommet så langt er en ultralyd ❤️ hcg varierer fra person til person, den har også nådd toppen så langt som du er kommet nå, så er ikke noen vits å ta blodprøve, det vil bare forvirre deg mer ❤️ som sagt så er det bare ultralyd som gjelder på det tidspunktet nå❤️

Back
Topp